نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

تبلیغات کلینیک زیبایی

یکی از مهمترین اقداماتی که پیش از شروع بازاریابی و تبلیغات باید انجام شود مشخص کردن هدف تان است. شاید بپرسید چرا این موضوع این قدر اهمیت دارد. پاسخ اینست که اگر از هدف مطلع باشید می توانید متناسب با آن برنامه ریزی کنید و قدم بردارید. در ادامه با مثال های بیشتر این موضوع را برای شما روشن  خواهیم کرد. با نگاه آرمانی همراه باشید.

راههای تبلیغات کلینیک زیبایی

شما برای تبلیغات و جذب مشتری در کلینیک زیبایی خود از چه روش هایی بهره می گیرید؟
تعداد کثیری از مردم در پاسخ به این سوال نمی دانند چه جوابی بدهند زیرا با جملاتی همچون ” خدا روزی رسان است” و امثالهم از مسئولیت خود فرار می کنند. اما واقعیت اینست که خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. یعنی هیچ چیزی بدون اصول، چهارچوب و تلاش امکان موفقیت ندارد.

همچنین بدانید:

بهترین روش جذب بیمار در کلینیک

درهمین راستا بهتر است با برخی روش های تبلیغات کلینیک های زیبایی آشنا شویم:

• استفاده از صفحه های مجازی مانند اینستاگرام

از آن جایی که در اینستاگرام می توان محتوای متنی، ویدویی و حتی صوتی تولید کرد، شما بستر مناسبی برای خدمات خود خواهید داشت.

• طراحی سایت اختصاصی برای معرفی و ارائه ی خدمات شما

ممکن است برایتان سوال باشد که چگونه سایت داشتن باعث افزایش تعداد مشتری های شما خواهد شد. فرض کنید فردی به دنبال کلینیک پوست خوب برای درمان آکنه است. یکی از اولین جاهایی که به نظرتان می رسد قطعا گوگل است. در نتیجه اگر شما سایتی با محتوای مناسب و طراحی خوب داشته باشید شانس جذب مشتری برای شما بالاتر می رود.

• جذب مشتری توسط مشتری های قبلی

اگر خدماتی که ارائه می دهید از کیفیت خوبی برخوردار باشند و کسانی که از آن خدمات استفاده کره اند راضی باشند؛ شما بدون اینکه بدانید در حال جذب مشتری هستید. حتما شنیده اید که برای انتخاب پزشک برای عمل بینی فردی که میخواهد عمل کند در مطب آن پزشک حضور پیدا کرده و نمونه ی بینی های عمل شده را از نزدیک مشاهده می کند و سپس تصمیم گیری می کند. یا درمورد کلینیک های زیبایی، این سالن ها هر چند وقت یک بار جلسه ی بازدید عروس جهت رونمایی از توانمندی و هنر خود می گذارند.

• حفظ مشتری های قبلی

راضی نگه داشتن مشتری های قبلی یکی از مهم ترین وظایفی است که بر دوش شما به عنوان صاحب آن کسب و کار است. شما می توانید با دوره های تخفیف یا اهدای پکیج هدیه و از همه مهم تر حفظ کیفیت کار خود، آن ها را راضی نگه دارید.

شما می توانید مقاله ی 3 روش بازاریابی کلینیک زیبایی را در همین سایت مطالعه کنید

 

تکنیک های تبلیغات کلینیک زیبایی

توجه به رقیب های دیگر

خبرداشتن از بقیه ی افرادی که در همان زمینه فعالیت می کنند نکته ی حائز اهمیتی ست. اینکه شما بدانید در این بازار در چه جایگاهی قرار دارید به رشد و پیشرفت شما کمک خواهد کرد.

شناسایی مخاطب هدف خود

برای تولید محتوای هدفمند لازم است مخاطب خود را به خوبی بشناسید. برای مثال اگر شما برای سالن زیبایی خود بازاریابی انجام می دهید، اکثر مخاطبان شما بانوان هستند. در نتیجه در همین راستا باید محتوایتان را هدفمند کنید.

فعالیت مستمر

اگر وب سایت دارید در وب سایت تان و اگر در فضای مجازی اکانت دارید در پیجتان فعالیتی همیشگی داشته باشید. اگر آخرین پست یا مقاله ای که گذاشته اید برای دو سال پیش باشد قطعا برای مخاطب خوشایند و قابل اعتماد نخواهد بود.

در مجموعه ی نگاه آرمانی ما با جدیدترین متدهای بازاریابی کلینیک های زیبایی در خدمت شما هستیم. جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.