نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

معرفي گروه تخصصي نگاه آرماني

درباره ما

مجموعه نگاه آرماني در 27 تير 1387 در يک فضاي 30 متري متولد شد. رويکرد ما در ابتدا کمک به عرصه بهداشت و درمان در کشورمان بود اما راستش رو بگم نمي دونستيم چه کاري از دست ما بر مي آيد؟ با توجه به اينکه مديرعامل شرکت (مهندس مهدي صنم پور) در رشته علوم آزمايشگاهي درس خوانده بود و سال هاي پيش از تاسيس شرکت نگاه آرماني در بخش هاي مختلف درمان از کارمند ساده تا مديريت مراکز درماني معتبر، فعاليت کرده بود، به اين نتيجه رسيديم که در بخش خدمات درماني کشور وارد شده و به رونق اقتصادي اين بخش کمک کنيم. با مطالعه و تحقيق زياد دريافتيم که مجموعه هاي درماني زيادي وجود دارند از قبيل آزمايشگاه هاي تشخيص پزشکي، ژنتيک، کلينيک ها و بيمارستانها و صنايع وابسته که با توجه به حجم بالاي سرمايه گذاري ، يا در حال ورشکسنگي هستند و يا متناسب با سرمايه گذاريشان متاسفانه نه شهرت و اعتبار دارند و نه درآمد کافي کسب مي کنند.

 پس بر آن شديم که با کسب تخصص و دانش فني کافي به چرخه درمان کشور عزيزمان کمک کنيم. مجموعه نگاه آرماني با اين رويکرد پا به عرصه ظهور نهاد، تا در جهت ايجاد رونق اقتصادي مراکز درماني و بالا بردن سطح آگاهي مردم کشورمان، گام هاي محکم و موثر بردارد. حال يک سوال کليدي؛ اصلا چرا بايد بازاريابي و برندينگ کنيم؟

ماموريت (Mission) :

– ارائه بهترين خدمات مشاوره بازاريابي و برندينگ به مديران مراکز خدمات درماني و صنايع وابسته جهت دستیابی به اهداف خاص
– تلاش در جهت بهبود سبک زندگي و رشد سلامتي و افزايش طول عمر هموطنان عزيزمان
– آموزش مهارت هاي حرفه اي مارکتينگ خدمات درماني به افراد مشتاق
– ايجاد راهکارهاي مناسب نسبت به دامنه کاربرد مجموعه هاي خدمات درماني
– ارائه تمامي راهکارها به عنوان يک مشاور براي مديريت ارشد سازمان ها

چشم انداز (vision) :

– اجراي طرح هاي ملي در حوزه خدمات درماني و سلامت کشور
– کمک به پيشرفت و تعالي صنعت درمان در کشور عزيزمان
– ايجاد يک صندوق بزرگ مالي براي پژوهش و حمايت از بيماران با بيماري هاي خاص
– ايجاد يک صندوق مالي براي حمايت از ايده هاي نوجوانان در زمينه هاي فناوري اطلاعات و پزشکي

ارزش ها (Valiue) :

رونق اقتصاد ملي: کليه همکاران خوبم ؛ در مجموعه نگاه آرماني بايد خدمت به رونق اقتصاد ملي در حوزه خدمات درماني ، را سرلوحه کار خود قرار دهند و ضمن سعي در ايجاد فضاي عملکردي رقابتي ، احترام يکديگر را حفظ نمايند.
ارزش هاي اجتماع: کليه همکاران خوبم ؛ در مجموعه نگاه آرماني بايد خدمت به رشد و بهبود سلامت همنوعان در کشور عزيزمان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
– امانت داري: از کليه همکاران خوبم؛ در مجموعه انتظار مي رود که صد در صد صادق و امانت دار باشند و اين اصل را در کليه فعاليت ها و ارتباطات خويش رعايت کنند.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

– رفتار حرفه اي: از کليه همکاران خوبم؛ انتظار مي رود از خود و مجموعه نگاه آرماني رفتار حرفه اي به نمايش گذارند. آنان بايد مسؤليت پذير و مشارکت جو باشند و به آموزش و تحقيق اعتقاد داشته باشند.
– اعتقاد به مأموريت و اهداف و رويکرد استراتژيک: کليه دست اندرکاران مجموعه نگاه آرماني بايد نسبت به طرح استراتژيک شرکت پايبند باشند و براي عملياتي شدن آن احساس وظيفه کنند.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

تعهد و تخصص :

مدیران مجموعه نگاه آرمانی بعنوان پیشرو در مارکتینگ خدمات درمانی، نسبت به تسلط بر دانش و مهارت های روز دنیا خود را متعهد می دانند. تیم ما در مجموعه نگاه آرمانی دارای متخصص شامل : استراتژیست ها، نویسندگان، طراحان، رسانه های جمعی، برنامه نویسان، متخصصان بازاریابی اینترنتی و دیگر استعدادهای عالی می باشد.

 افزايش سرعت تکنولوژي و پيشرفت علم، سطح اطلاعات عمومي افراد (پزشکان و عموم جامعه) بالا مي رود، آنها به دنبال خدمات به روز، سرعت خدمات رساني بيشتر و امکانات رفاهي– تجهيزاتي بهتر مي باشند؛ خوب آنها از کجا بدانند ما بهترين مرکز درماني را براي راحتي و رفاه آنها تدارک ديده ايم؟
ظهور رقبا در سال هاي اخير شتاب زيادي گرفته، در نتيجه در اين عرصه ما بايد با برندينگ مناسب و مداوم برند خود را در سبد انتخاب مشتري قرار دهيم تا در موقع نياز نام ما را بخاطر آورد و از خدمات مجموعه ما استفاده کند.
در عرصه پر ازدحام تبليغات و بازاريابي، با حجم زيادي از همهمه و صدا از طرف رقبا مواجهيم و اين باعث شده صداي ما به ديگران نرسد، تنها راه انتقال صدا به گوش مخاطب با صداي بلندتر صحبت کردن است، در علم روز دنيا به اين صداي بلند و رسا{تبليغات و بازاريابي} مي گويند.
پس اينجاست که نقش بازاريابي در صنعت خدمات درماني با هدف اطلاع رساني دقيق ،صحيح و به موقع اهميت خود را نشان مي دهد ، تا يک مجموعه ي آزمايشگاهي/ کلينيکي با صرف هزينه هاي زياد، براي تجهيز مجموعه و خدمت رساني بهتر به جامعه پزشکي و بيماران به کسب شهرت و درآمد متناسب با سرمايه گذاري دست يابد. < حال با کمي فقط کمي تفکر؛ نتيجه را براي خود ترسيم کنيد و به اين سوال کليدي پاسخ دهيد که: آيا مجموعه من نياز به بازاريابي و برندينگ دارد؟

ما براي دستيابي هر چه بهتر و سريعتر مديران در کسب و کارهاي خدمات درماني و کسب اعتبار، شهرت و در نهايت کسب درآمد؛ در هلدينگ نگاه آرماني، خدمات و سرويس هاي ويژه و حرفه اي زير را ارايه مي دهيم :
طراحي Business Plan بر اساس قواعد کسب و کار خدمات درماني ،بازريابي و برندينگ، طراحي وب سايت و نرم افزارهاي کاربردي مانندCRM،طراحي و اجراي کمپين هاي تبليغاتي، بررسي شرايط رشد درآمد ،طرح هاي توسعه براي آينده ، جايگاه يابي و مکان يابي آزمايشگاه، راه اندازي بخش ها و تست هاي جديد، برگزاري سمينار و همايش، مشاوره جهت طرح هاي توسعه و …
راستي مي دونيد هلدينگ ما بعد از گذشت فقط 8 سال(البته 8 سال بحراني که کشور ما در شرايط تحريم و مشکلات اقتصادي بود) از يک فضاي 30 متري چه تغييراتي کرده؟؟ هلدينگ ما در سه شهر مهم؛ تهران، مشهد و اصفهان در حال حاضرشعبه داره با مساحتي حدود 500متر فضاي اداري و 1000متر فضاي اجرايي و يک تيم تخصصي 150 نفره.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

بسته ويژه شرکت هاي تجهيزاتي در حوزه بهداشت و درمان :
يکي از مشکلات اساسي شرکت هاي تجهيزات پزشکي و آزمايشگاهي در کشور ما ، فروش سنتي محصولات مي باشد. مجموعه نگاه آرماني براي شرکت هاي تجهيزاتي سه بسته پيشنهادي دارد که در اجراي آن به مديران اين مجموعه ها خدمت رساني مي کند:
بسته اول : آموزش حرفه اي و منطبق بر اصول فروش به تيم فروشندگي شرکت ها در يک دوره کوتاه مدت<
بسته دوم : چيدمان تيم هاي فروش و بازاريابي در شرکت ها از ابتدا بر اساس چارت فروش استاندارد و حرفه اي
بسته سوم : مشاوره در حوزه تبليغات اجرائي ، برگزاري سمينار ها ، آموزش نحوه شرکت در سمينارها و همايش ها و …

بخش فناوري اطلاعات
خدمات پشتيباني

خدمات پشتيباني فناوران نگاه آرماني راه پايدار ما با مشتريان است. تلاش مي‌کنيم با رفع مشکلات و ابهامات، شرايط لازم را براي استفاده‌ي کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات مجموعه براي شما فراهم کنيم. براي سهولت پشتيباني سامانه ايي در نظر گرفته شده است به آدرس: help.negahearmani.com که مي توانيد براي مشاهده آن بر روي اين متن کليک کنيد.

امنيت اطلاعات شما

اولين نگراني مديران بحث امنيت اطلاعات آنها در فضاي مجازي است. هيچ گاه نميتوان گفت امنيت 100 دصد اما ما قول مي دهيم به بالاترين سطح ممکن برسانيم. خوش بختانه تيم فني فناوران نگاه آرماني با داشتن افراد مجربي چون سعيد صداقت (نويسنده کتاب هيچ جا امن نيست- سابقه هک بيش از 4000 وب سايت خارجي- مشاور و نظريه پرداز حوزه امنيت- سابقه همکاري با پليس فتاي جمهوري اسلامي ايران- عضو رسمي برترين انجمن هاي امنيتي ايراني و..) و همچنين استفاده از سخت افزارهاي به روز و مستحکم در برابر حملات خرابکارانه, اين اطمينان را به شما مي دهد تا نگران از دست دادن اطلاعات خود و دسيسه هاي رغيبان نباشيد.

بخش بازاريابي و برندينگ

چرا توليدکنندگان کالاها و خدمات هميشه به دنبال اين هستند که براي خود يک برند ايجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حاليکه چنين پروسه اي هزينه هاي زيادي از قبيل بسته بندي، برچسب گذاري، مجوزها و ثبت هاي قانوني، تبليغات، بازاريابي و… را براي آنها به دنبال دارد؟ در اين ميان ريسک عدم اقبال برند مورد نظر از جانب بازار و مصرف کنندگان را نيز نبايد ناديده گرفت. به نظر مي رسد که اتخاذ چنين راهبردي، که در اصطلاح به آن برندينگ گفته مي شود، مزايايي براي صاحبان کسب و کار داشته باشد. در بيان کارکردهاي ويژه ي برند براي محصول اصطلاحاً گفته مي شود که يک برند قوي از جانب مصرف کننده داراي ضمانت است. به اين معني که برند محصول به نقطه اي رسيده سهم قابل توجهي از بازار مصرف کننده محصول متقاضي آن هستند و محصولات/خدمات جايگزين را حتي با پيشنهاد قيمت پايين تر رد مي کند. برندينگ از مباحث مهم و اصلي استراتژي هاي مهم در مديريت محصول به شمار مي رود. توليد يک محصول تحت يک نام تجاري، مستلزم يک سرمايه گذاري نسبتاً بالا و بلندمدت است به طوري که برخي توليدکنندگان ترجيح مي دهند فقط توليد کرده و وظيفه برندينگ را به ديگران محول کنند. در اين راستا نقش ساخت برندهاي خدمات درماني روز به روز نقش مهمي تري به خود مي گيرد چرا که با مطالعه دقيق در ميابيم که در دنياي امروز، حتي در کسب و کارهاي مربوط به خدمات درماني و خدمات بهداشتي و صنايع وابسته، قدرت بازار بي شک در دستان صاحبان آن برندهاست.

با ما بیشتر آشنا شوید

مهدی صنم پور

نام: مهندس مهدی صنم پور
سمت سازمانی: مدیرعامل، مدیر بازاریابی و برندینگ
ایمیل: [email protected]

مدارک:
– کارشناسی علوم آزمایشگاهی، لیسانس مدیریت و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی- بازاریابی
– Strategic & Transformation Management in Health Care Centers از موسسات کنترل کیفی QAL بریتانیا و DNW آلمان
– MCC دانشگاه تهران
– Digital marketing Training institute Certification, Technology SEO Organization/ Mumbai
– Diploma of Economic – Faculty of Marketing/ Effective Marketing Science Application/Bucharest University of Economic
– Tutor of Personal & Occupational Improvement/ Audiso Academy/ Australia
– Content Marketing Specialist /RUSS & DIESS Academy/ Australia
– Certified Trainer in Personal & Professional Improvement/Reliance Academy/ France

رزومه:
– مدرس بازاریابی نوین، فنون مذاکره و آداب معاشرت تجاری
– مدرس و مربی بازاریابی و فروش و اصول مشتری مداری در سازمان های تجاری و خدماتی
– مبدع و مبتکر روش های نوین بازاریابی و تبلیغات سازمان های خدمات درمانی
– عضو بنیاد ملی نخبگان جوان ایران
– عضو هیأت تحریریه مجلات صنعت آزمایشگاه و انتخاب برتر
– مشاور بازاریابی و فروش 17 شرکت تجاری در حوزه های تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، ساختمانی و صنایع پتروشیمی
– مشاور تبلیغات سازمان غذا و دارو از سال ۱۳۹۱
– مشاور تبلیغات و بازاریابی مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت از سال ۱۳۸۹
– برگزارکننده بیش از 250 سمینار تخصصی
– آموزش بیش از 5000 نفر بصورت مستقیم

نام: مهدی صنم پور
سمت سازمانی: مدیرعامل، مدیر بازاریابی و برندینگ
ایمیل: [email protected]

موسسه هایی که به ما اعتماد کرده اند.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.