نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی | بهبود سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی یکی از بهتربن و مقرون به صرفه ترین راه ها برای چندین برابر شدن مراجعه کنندگان به مطب، بیمارستان و دیگر مراکز پزشکی است. ما در این مطلب شما را با سئو سایت پزشکی و خدمات شرکت نگاه آرمانی در این زمینه آشنا کرده ایم. با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص سئو سایت پزشکی کسب خواهید کرد.

در انتهای صفحه نیز سوالات متداول سئو سایت پزشکی است که ممکن است برای شما هم سوال شده باشد. برای رفع هر گونه ابهام و کسب اطلاعات بیشتر، برای دریافت مشاوره رایگان سئو سایت پزشکی،  با ما با شماره 09124252124 تماس بگیرید یا فرم مشاوره را تکمیل کنید.

← به مشاوره رایگان برای سئو سایت پزشکی نیاز دارید؟ برای تکمیلی فرم مشاوره رایگان کلیک کنید. →

سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization است که به صورت خلاصه به شکل SEO نوشته می‌شود. اگر بخواهیم این سه کلمه را به صورت دقیق ترجمه کنیم باید بگوییم «بهینه سازی موتور جستجو» اما ترجمۀ بهتر و رایج‌تر می‌تواند عبارت «بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو» باشد.

سئو و بهینه سازی سایت پزشکی این است که وب سایت شما در نتایج یک موتور جستجو امتیاز خوبی داشته باشد به عبارت دیگر به مجموعه اقداماتی که وب سایت شما را در نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه یا عبارت در موتورهای جستجو در صفحه اول  نمایش داده شود SEO گفته می شود.

این مسئله یکی از مهمترین کارایی سئو می باشد. کمک به وب سایت ها برای بدست آوردن جایگاه مناسب و همچنین بهینه سازی وب سایت با کمک به روند دیده شدن، سرعت بازاریابی آنلاین (دیجیتال مارکتینگ پزشکی) را بیشتر می کند.

همچنین بدانید:

هزینه سئو سایت پزشکی

کاربران زمانی که دراینترنت به دنبال موضوع خاصی می گردند دو حالت دارد یا آدرس وب سایت مورد نظر خود را دارند و مستقیم به سراغ آن می روند و مطالب و خدمات مورد نظرشان را دریافت می کنند و یا اینکه با استفاده از موتورهای جستجوگر به دنبال آدرس وب سایت مورد نظر خود برای دریافت اطلاعات در آن زمینه می گردند.

که برای گزینه دوم است که اهمیت بهینه سازی سایت( SEO )خودش را نشان می دهد. موتورهای جستجو بیشترین سهم را در راهنمایی کاربران به وب سایت ها دارند و بیشترین ترافیک وب سایت ها از همین طریق تامین می شود.

سئو سایت پزشکی اولین قدم در بازاریابی پزشکی

اولین قدم در بازاریابی دیجیتال پزشکی می باشد. بسیاری از کسب و کار ها، فعالیت خود را به سمت فضای وب برده اند و خدمات پزشکی و مطب ها نیز از این کسب و کارها جدا نیستند. قدم اول در بازاریابی دیجیتال را می توان طراحی سایت دانست. اما طراحی سایت به تنهایی نمی تواند موجب افزایش درآمد شما شود. برای افزایش مراجعه کنندگان بیشتر به مطب ، لازم است هویت شما و کسب و کارتان در فضای وب دیده شود و برای مخاطبان جذاب باشد.

با بهینه سازی سایت پزشکی ، شما می توانید خدمات پزشکی مطب خود را در معرض دید تعداد کثیری از درخواست کنندگان قرار دهید. و از آن جایی که طراحی سایت پزشکی بدون بهینه سازی سایت پزشکی، بی نتیجه است، بهتر است بگوییم، اولین قدم برای پزشکان و مراکز درمانی جهت افزایش مراجعه کننده و افزایش چشمگیر درآمد روزانه و ماهانه است.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم ، سئو سایت پزشکی یعتی اولین گزینه پیشنهادی به درخواستد کنندگان. که این موضوع چند نتیجه را به دنبال دارد :

  • معرفی و کسب شهرت
  • افزایش ترافیک ورودی به سایت پزشکی تان
  • شناخته شدن خدمات درمانی شما
  • جلب اعتماد مخاطبان
  • تبلیغات بیشتر برای شما بواسطه همین دیده شدن در فضای وب
  • افزایش درآمد
  • افزایش مراجعه کننده

چه کسانی به سئو سایت پزشکی نیاز دارند ؟

برای مراکز بی شماری که در زمینه پزشکی فعالیت دارند، کاربرد دارد. از یک مطب کوچک گرفته تا بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ از سئو سایت برای کسب درآمد بیشتر کمک می گیرند. در ادامه تعدادی از مراکز درمانی که خدمات طراحی سایت پزشکی و سئو سایت پزشکی برایشان سودآور خواهد بود، آورده شده اند :

  • دندانپزشکی
  • حراحی بینی و فک و انواع جراحی زیبایی
  • مراکز کاشت مو
  • کلینیک های لیرز موهای زائد
  • کلینیک های زیبایی
  • مراکز ترزیق ژل گونه و لب و …
  • مراکز ارائه دهنده خدمات سلامتی، کاهش و افزایش و زن و …
  • مراکز ارائه دهنده خدمات ماساژ
  • مراکز طب سنتی
  • و دیگر مزاکز درمانی ، زیبایی و سلامتی

اگر به فکر افزایش درآمد هستید، همین الان برای دریافت مشاوره رایگان خدمات سئو سایت پزشکی با نگاه آرمانی تماس بگیرید.

آماری برای درک بهتر اهمیت سئو پزشکی

  • مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند
  • هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.
  • کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.
  • جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است

اهداف سئو سایت پزشکی

1.ایجاد برند

2.بازدید بیشتر از وب سایت

3.افزایش ترافیک سایت

4.ایجاد رتبه مناسب در جستجوی موتورهای جستجوگر

5.کمک به دیجیتال مارکتینگ پزشکی

6.افزایش کاربران و افزایش درآمد

ضرورت سئو سایت پزشکی؟

اکثر کاربران موتورهای جستجو، بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحه نتایج کلیک می کنند، بنابراین برای استفاده ازاین مزیت و به دست آوردن بازدید کننده های وب سایت یا مشتری برای مرکز خدمات درمانی خود باید جزو اولین های لیست باشید.

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور داشتن شما در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد به وب سایتتان را افزایش میدهد.

(SEO) سئو سایت پزشکی برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است

SEO برای اجرای صحیح یک وب سایت مهم است

تصور کنید در بهترین نقطه شهرتان دارای یک مطب پزشکی هستید. مزیت هایی که برای شما دارد چه چیزهایی می تواند باشد؟ شاید یکی از مزیت های داشتن مطب پزشکی در بهترین نقطه شهر داشتن مشتریان زیاد باشد. قطعا همین است. زمانی که مطب پزشکی شما در بهترین جای شهر باشد بهترین مشتریان از آن شما خواهند شد.

هنگامی که سایت شما در صفحه اول گوگل و در رتبه یک گوگل باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دقیقا مثل این می ماند که شما در بهترین نقطه شهر و در بین رقبای خود اول هستید. با این وجود مشتریان اول از سایت شما دیدن می کنند و بعد از سایت رقبای شما. و این شانس شما را برای جذب مخاطب و ارائه خدمات تان افزایش می دهد.

(SEO) سئو سایت پزشکی می تواند شما را در صدر این رقابت قرار دهد، اگر دو وب سایت یک چیز مشترک را بفروش برسانند، این بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت برای شما، احتمال داشتن مشتری بیشتر و فروش بیشتری را رقم خواهد زد.

دلیل بعدی که باید سایتمان را سئو کنیم این است که برندمان را قوی کنیم. در واقع ما با سئو می توانیم برند سازی کنیم. زمانی که سایت ما نسبت به رقبای دیگرمان در جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد افراد زیادی به ما اعتماد کرده و از سایت ما دیدن می کنند. به مرور زمان که جایگاه سایت ما در صفحه اول گوگل ثابت شد برندسازی ما خیلی راحت تر انجام می شود. اگر به دنبال تبلیغ در بزرگ‌ترین بیلبورد جهان با کمترین هزینه مالی هستید پیشنهاد من سئو سایت بر اساس قوانین گوگل است.

 

موثرترین روش سئو برای سایت پزشکی چیست؟

یا لوکال سئو می‌باشد که از این طریق می‌توانید بیماران مربوط به یک منطقه و یا شهر نزدیک به کلینیک خود را جذب نمایید.

برای انجام این کار باید در کلمات کلیدی خود محل کلینیک را هم اضافه کنید. به عنوان مثال دندان پزشکی در ولنجک، ایمپلنت در کرج از جمله کلمات کلیدی هستند که به کمک آن می‌توان سایت شما را بر اساس استاندارهای سئو محلی بالا آورد تا تعداد مراجعین و بیماران شما افزایش یابد.

لذا در این صورت مخاطبان هدف (بیماران) شما هدفمندتر بوده و شما دقیقا بیمارانی را جذب خواهید کرد در نزدیکی کلینیک شما قرار دارند.

 

همچنین بخوانید:

بازاریابی تجهیزات پزشکی


سوالات متداول درباره سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی یعنی چه ؟

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (گوگل) است. منظور از سئو سایت پزشکی، بهینه سازی سایت هایی است که در زمینه پزشکی فعالیت دارند.

سئو سایت پزشکی چگونه به افزایش درآمد کمک می کند ؟

با سئو سایت پزشکی، شما با کلماتی که حوزه فعالیت تان را مشخص می کنند در نتایج اولیه گوگل دیده خواهید شد. به این ترتیب شما توسط مردمی که خدمات شما را جستجو کرده اند بیشتر دیده خواهید شد. وقتی افراد بیشتر با شما آشنا شوند، مراجعه کنندگان بیشتر در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت.

صفحه رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی فضایی برای پرسش و پاسخ در حوزه برندینگ پزشکی

تبلیغات گوگل یا سئو سایت پزشکی ؟ کدام بهتر است؟

تبلیغات گوگل می توانند برای جذب ورودی بسیار موثر باشد. اما چرا ما پزشکان را برای تبلیغات گوگلی تشویق نمی کنیم؟ از آنجا که تبلیغات گوگل با پرداخت هزینه به دلار انجام می شود، در کشورهایی مانند ایران که قیمت دلار بالاست توصیه نمی شود. دلیل مهم تر آن که شما با تبلیغات گوگل در زمان محدودی در صفحه اول دیده خواهید شد. این در حالی است که اگر سئو سایت پزشکی انجام دهید، ماندگاری تان در صفحه اول محدود به زمان نیست. سئو زمان بر تر است اما دوام بیشتری دارد.

نگاه آرمانی چگونه سئو سایت پزشکی انجام می دهد ؟

ما در نگاه آرمانی با بهره گیری از متخصصان سئو، طراحی سایت و تولید محتوا برای سئو سایت پزشکی شما اقدام می کنیم و سایت شما را از نظر فنی، محتوایی و ظاهری برای موتورهای جستجو و مردم بهینه سازی می کنیم. روش هایی که ما در سئو استفاده می کنیم، همگی طبق استانداردها و الگوریتم های گوگل است. از روش های غیر قانونی (سئو کلاه سیاه) به هیچ عنوان استفاده نمی شود.

چگونه درباره خدمات سئو سایت پزشکی اطلاعات بیشتری کسب کنم ؟

کلیک کنید و مطلب ما درباره سئو سایت پزشکی را مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید با شماره با شماره تلفن نکاه آرمانی در تهران 26705272 تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید در سایت فرم مشاوره را تکمیل کنید تا ما با شما تماس بگیریم و اطلاعات کامل و جامع در خصوص سئو سایت پرشکی در اختیارتان قرار دهیم.

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

4 نظر در “سئو سایت پزشکی | بهبود سایت پزشکی

  1. سارا حسینی گفت:

    در فرایند سئو سایت پرشکی چقدر طول می کشه به صفحه اول برسیم ؟

    1. armani گفت:

      سلام.
      باید خدمتتون عرض کنم که در سئو سایت یکی از عوامل تاثیر گذار، کلمه ای است که شما می خواهید با آن رتبه بگیرید.
      اینکه چقدر رقابت در آن کلمه هست، می تواند در زمان و انرژی که برای رتبه گرفتن صرف میشود تاثیر گذار باشد.
      سئو سایت پزشکی و به طور کلی سئو سایت برای کلماتی که رقابت متوسط دارند بیت 6 ماه تا یک سال پیش بینی می شود.
      در صورت تمایل می توانید یک جلسه خضوری و یا مشاوره تلفنی در خصوص سئو سایت پزشکی داشته باشید و کلمات شما نیز بررسی شوند.
      ممنون

  2. صباغی گفت:

    سلام من برای سئو سایت پزشکی نیاز به مشاوره حضوری دارم. شرایط چطور هست ؟

    1. armani گفت:

      سلام. برای مشاوره حضوری طراحی سایت پزشکی در خدمت شما هستیم. به صورت تلفنی و همینطور با تکمیل فرم مشاوره می تونید زمانی رو هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.