نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

پاراکلینیک ها

ما به شما در جذب بهتر بیماران کمک میکنیم

برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهای آینده تان آیا برنامه ریزی کرده اید؟ با دنیای پر از فشار رقبا چه می کنید؟ مشاوران ما در بخش بازاریابی، پلتفرم های ویژه ای جهت معرفی شما به مخاطبان دارند و برای شما یک طرح کسب و کار طراحی می شود، در حوزه رهایی از فشار رقبا برنامه های اصلاحی ارایه می کنند و شما را در رسیدن به چشم انداز و اهدافتان کمک می کنند.

مهدی صنم پور

مهدی صنم پور

بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه نگاه آرمانی
۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای به عنوان سوپروایزر
مدیر داخلی و مدیر بازاریابی آزمایشگاه ها و مراکز خدمات درمانی معتبر
مبدع و مبتکر روش های نوین بازاریابی و تبلیغات سازمان های خدمات درمانی
بنیانگذار و مدرس تکنولوژی نوین موفقیت کادر درمانی
و …
مشاهده رزومه کامل مهدی صنم پور

آیا بازاریابی اخلاقی پزشکی؛ همان چیزی است که دنبال آن هستید !

مراحل بازاریابی اخلاقی پزشکی

طراحی-سایت-پزشکی
مرحله اول: معاینه

کارشناسان ما، با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علمی تحقیقات بازار، وضعیت کسب و کار شما را نسبت به رقبا سنجیده و نقاط قوت، ضعف و بهبود کسب و کارتان را شناسایی می‌کنند. نتایج این تحقیق، ایجاد یک فرآیند عارضه‌یابی سیستمی خواهد بود.

موفقیت در زندگی
مرحله دوم : تشخیص

 خروجی فرآیند عارضه‌یابی سیستمی، فرمول‌های جدید برای ارتقاء درآمد و اعتبار برند شما خواهد بود.با بررسی نقاط قوت، ضعف و بهبود، کم‌هزینه‌ترین راه‌کارها برای خروج از وضعیت فعلی و قرار گرفتن در روند سوددهی و بازدهی بیشتر، ارائه خواهد شد.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی
مرحله سوم : درمان

 راه‌کارهای ارائه شده توسط تیم مارکتینگ و برندینگ، تبدیل به یک برنامه اجرایی می‌شود تا ما را در تحقق اهداف سازمانی از پیش تعیین شده، نظیر افزایش شهرت، اعتبار و کسب درآمد بیشتر یاری نماید. با این برنامه اجرایی سرعت رشد شما چندین برار خواهد شد.

برای کشف اسرار جذب بیماران و ساخت برند تجاری خود، در سمینارهای ما شرکت کنید

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

هنگامی که شما در سمینار استراتژی‌های بازاریابی اخلاقی پزشکی شرکت می‌کنید، اسرار موفقیت‌آمیز بازاریابی دیجیتال، ساختار ارجاع پزشک، ارجاع بیمار، نام تجاری و برندینگ، مطبوعات آزاد، تبلیغات و موارد دیگر را کشف خواهید کرد.  

در سمینارهای ما اطلاعات مفید و دقیقی در حوزه های مارکتینگ، برندینگ و آموزش پرسنل خود خواهید گرفت. به شما قول می دهیم از میزان اطلاعاتی که با شما به اشتراک می گذاریم شگفت زده خواهید شد.  

سمینارهای ما در اکثر شهرهای ایران برگزار خواهد شد. همچنین می‌توانید بصورت آنلاین در وبینارهای ما شرکت کنید و برای اینکه در هر لحظه و هر مکانی بتوانید از آموزش های رایگان ما بهره مند شوید فقط کافی است لینک ایمیل خود را وارد کنید.

یک طرح بازاریابی و برنامه ریزی برای سیستم خود دریافت کنید

موفقیت بازاریابی خدمات درمانی، با یک برنامه «تاریخچه، معاینه، تشخیص و درمان» آغاز می شود. تیم ما اهداف، رقابت، نقاط قوت و ضعف، بازار، حضور آنلاین، بازاریابی گذشته، بودجه و موارد دیگر را بررسی می کند

سپس ما به شما “بهترین شیوه” جهت مارکتینگ و برندینگ، سازمان تان را ارائه خواهیم داد. شما می توانید با جلسات حضوری شخصی و یا از طریق کنفرانس ویدیوی وب، طرح بازاریابی خدمات درمانی خود را دریافت نمایید

ما همه چیز را با یک طرح بازاریابی 12 ماهه ای مشخص که گام به گام چگونگی دستیابی به اهداف خود را مشخص می کند، مستند می کنیم.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی
نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

بازاريابي موفق بر اساس داده ها و بازده مثبت سرمايه گذاري

بازاريابي اخلاقي پزشکي شريک استراتژيک شما در بازار رقابتي امروز است. ما در توسعه و اجراي برنامه هاي بازاريابي اثبات شده که نتيجه قابل اندازه گيري را ارائه مي دهند، متخصص هستيم .

ما يک تيم بازاريابي با استعداد و با تجربه خدمات بازاريابي و آژانس تبليغاتي در حوزه خدمات پزشکي می باشیم که هر روز براي جذب بيماران جديد و افزايش اعتبار و درآمد شما تلاش مي کنيم .

از همه مهمتر، شما مي توانيد عملکرد خود را 24 ساعته در طول شبانه روز از طريق داشبورد اختصاصي ما نظارت کنيد.

آخرین مطالب بازاریابی پزشکی
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.