نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی تجهیزات پزشکی

تیم آموزش فروش و بازاریابی ما به شما برای رفع چالش ها کمک می کند

اگر می خواهید دغدغه های شما در مورد بازاریابی و فروش هر چه بهتر محصولاتتان کم شود، پس بگذارید با کمک به کسب و کارتان، شما را در غلبه بر چالش های پیش رو ، دستیابی به اهداف و بهبود خط پایان فروش تان، یاری رسانیم.

 

 

با پلن های آموزشی نگاه آرمانی، یک فرایند مشارکتی برای بهبود برنامه بازاریابی خود ایجاد کنید

آیا شما یک شرکت تجهیزاتی و یا دارویی وابسته به صنعت پزشکی هستید، که می خواهید فروش را به پزشکان افزایش داده و باعث رشد سهم بازار محصولات تان گردید و یا می خواهید برای موفقیت خود در جذب بازار رقابتی بخش بازاریابی و فروش تان را بهبود بخشید؟ دپارتمان آموزش فروش نگاه آرمانی می تواند یک شریک استراتژیک برای رسیدن شما به اهدافتان باشد.


آیا می دانید طرح وفاداری پزشکان چیست؟

اگر می خواهید برای چالش های پیش روی بازاریابی امروز راه حل مناسبی پیدا کنید، ما در مجموعه نگاه آرمانی می توانیم، چالش های پیش روی شما را شناسایی کنیم و برایتان بگوییم که پزشکان چه دغدغه هایی درباره محصولات و خدمات شما در مقایسه با رقبا دارند؟

با روش های علمی و کاملا استاندارد به تدوین طرح وفاداری پزشک می پردازیم و با ارایه خدمات بهینه به آنها باعث افزایش سطح فروش شما خواهیم شد. راه حل های جدید را به شما پیشنهاد می کنیم و فروش منحصر به فردی برایتان ایجاد خواهیم کرد.


درباره برنامه های آموزشی ما برای پزشکان بیشتر بدانید

تیم آموزش نگاه آرمانی به شما در طراحی و برگزاری رویدادهای، ویژه پزشکان کمک می کند. ما برای معرفی و فروش محصولات شما به پزشکان برنامه های خلاقانه ای جهت ایجاد کارگاه های آموزشی و سمینارهای سفارشی داریم.

ما علاوه بر اینکه می توانیم کل سمینار شما را طراحی کنیم، برای بازخورد بهتر و دستیابی به اهداف سمینار می توانیم افراد سخنران شما را نیز بر اساس قواعد سخنرانی و متقاعد سازی گروهی، آموزش دهیم و البته از آن بالاتر؛ اگر بخواهید می توانیم به نمایندگی از شما برای پزشکان سخنرانی کنیم.

 

مهدی صنم پور

بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه نگاه آرمانی
۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای به عنوان سوپروایزر
مدیر داخلی و مدیر بازاریابی آزمایشگاه ها و مراکز خدمات درمانی معتبر
مبدع و مبتکر روش های نوین بازاریابی و تبلیغات سازمان های خدمات درمانی
بنیانگذار و مدرس تکنولوژی نوین موفقیت کادر درمانی
و …
مشاهده رزومه کامل مهدی صنم پور

مهدی صنم پور
آیا بازاریابی اخلاقی پزشکی؛ همان چیزی است که دنبال آن هستید !
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.