نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

پزشکان

کارشناسان بازاریابی ما، دکتر مجموعه شما هستند

مجموعه شما برای بازاریابی اخلاقی و علمی پزشکی، نیاز به یک تیم حرفه ای در این حوزه دارد. کارشناسان ما برای حفظ سهم بازار شما تلاش می کنند و برنامه های زمانبندی شده مناسبی جهت افزایش سهم بازار شما طراحی خواهند کرد و برای ایجاد مزیت های رقابتی جدید در فضای کسب و کار خدمات درمانی، پلن کسب و کار طراحی می کنند تا در نهایت باعث رونق شهرت و اعتبار شما شده و بازگشت سرمایه های تان با سرعت بالاتری انجام گردد.

 

پس باید بگوییم؛ برای انجام این کار شما می بایست یک رابطه عمیق و بلند مدت با یک شرکت مشاوره بازاریابی خدمات درمانی داشته باشید تا پس از آنکه شناخت دقیق و فهم مشترک از چشم اندازهای شما ایجاد شد، برای دستیابی به اهداف تان شما را یاری نماید.

مهدی صنم پور

مهدی صنم پور

بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه نگاه آرمانی
۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای به عنوان سوپروایزر
مدیر داخلی و مدیر بازاریابی آزمایشگاه ها و مراکز خدمات درمانی معتبر
مبدع و مبتکر روش های نوین بازاریابی و تبلیغات سازمان های خدمات درمانی
بنیانگذار و مدرس تکنولوژی نوین موفقیت کادر درمانی
و …
مشاهده رزومه کامل مهدی صنم پور

آیا بازاریابی اخلاقی پزشکی؛ همان چیزی است که دنبال آن هستید !

مراحل بازاریابی اخلاقی پزشکی

طراحی-سایت-پزشکی
مرحله اول: معاینه


کارشناسان ما، با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علمی تحقیقات بازار، وضعیت کسب و کار شما را نسبت به رقبا سنجیده و نقاط قوت، ضعف و بهبود کسب و کارتان را شناسایی می‌کنند. نتایج این تحقیق، ایجاد یک فرآیند عارضه‌یابی سیستمی خواهد بود.

موفقیت در زندگی
مرحله دوم : تشخیص

 خروجی فرآیند عارضه‌یابی سیستمی، فرمول‌های جدید برای ارتقاء درآمد و اعتبار برند شما خواهد بود.با بررسی نقاط قوت، ضعف و بهبود، کم‌هزینه‌ترین راه‌کارها برای خروج از وضعیت فعلی و قرار گرفتن در روند سوددهی و بازدهی بیشتر، ارائه خواهد شد.

بازاریابی خدمات درمانی و نقش تبلیغات
مرحله سوم : درمان

 راه‌کارهای ارائه شده توسط تیم مارکتینگ و برندینگ، تبدیل به یک برنامه اجرایی می‌شود تا ما را در تحقق اهداف سازمانی از پیش تعیین شده، نظیر افزایش شهرت، اعتبار و کسب درآمد بیشتر یاری نماید. با این برنامه اجرایی سرعت رشد شما چندین برار خواهد شد.

آخرین مطالب بازاریابی پزشکی
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.