نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی خدمات زیبایی

ابزار ضروری برای سالن های زیبایی

بازاریابی خدمات زیبایی

اگر صاحب سالن زیبایی هستید یا قصد دارید در آینده نزدیک کسب و کار خود را شروع کنید؛ ما پس از سال ها کار با سالن های زیبایی و تحقیق در این حوزه متوجه شدیم که مشکل اصلی که این مشاغل با آن روبرو هستند چیست. حال شما این انتخاب را دارید، از دانشی که قرار است به اشتراک بگذاریم لذت ببرید و وقت و پول خود را بیهوده خرج نکنید.
هولدينگ نگاه آرمانی برای دستيابی هر چه بهتر و سريع تر مديران در کسب و کارهای خدمات زیبایی و جهت کسب اعتبار و شهرت برای شما ، خدمات و سرويس های ويژه و حرفه ای ارائه مي دهد.
در اين راستا نقش ساخت برندهای خدمات زیبایی روز به روز مهم تر می شود. چرا که با مطالعه دقيق در می يابيم که در دنيای امروز، حتي در کسب و کارهای مربوط به خدمات زیبایی و خدمات بهداشتی، قدرت بازار بی شک در دستان صاحبان آن برندهاست.

ابزار ضروری برای سالن های زیبایی

در کسب و کارهای سالن های زیبایی، بسیاری از همکاران شما هستند که سالن های زیبایی افتتاح می کنند. همچنین بسیاری از آنها هستند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. به منظور متمایز شدن از سایرین و اطمینان از اینکه برند و موسسه شما به طور فزاینده ای قابل مشاهده است، مهم است که یک برنامه ارتباطی و همچنین یک استراتژی درست در بازاریابی خدمات زیبایی داشته باشید.
آرایش دائم، اپیلاسیون، رنگ مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و غیره… خدماتی ست که در اکثر سالن های زیبایی مشترک است.البته بسیاری از سالن ها با فروش محصولات یا درمان های لوکس، یا با فروش محصولات و درمان های مرسوم، و یا با ارائه خدمات کمیاب و اصیل برجسته می شوند.
شما به کمک یک استراتژی بازاریابی خوب و یک برنامه ارتباطی خوب ، می توانید سالن زیبایی خود را تبلیغ و ارتقا دهید، نرخ رزرو خود را افزایش دهید و در نتیجه گردش مالی خود را افزایش دهید!

آرایش دائم، اپیلاسیون، رنگ مو، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و غیره…  خدمات ارائه شده توسط سالن های زیبایی اغلب یکسان است. البته بسیاری از سالن ها با فروش محصولات یا درمان های لوکس، یا با فروش محصولات و درمان های مرسوم، و یا با ارائه خدمات کمیاب و اصیل برجسته می شوند.

 شما به کمک یک استراتژی بازاریابی خوب و یک برنامه ارتباطی خوب ، می توانید سالن زیبایی خود را تبلیغ و ارتقا دهید، نرخ رزرو خود را افزایش دهید و در نتیجه گردش مالی خود را افزایش دهید!

IMG_1488

قبل از اینکه رقبا دست به کار بشن اقدام کن

_برندسازی

 

برندینگ چیست؟

اگر بخواهید با مفهوم کلی برندینگ و یا برندینگ خدمات آشنا شوید باید بدانید که برند بودن از اعتماد به دست می آید کسانی که برند می شوند با توجه به خدمات درستی که ارائه می دهند بین افراد شناخته شده و می توانند خدمات خود را به راحتی به فروش برسانند.

استراتژی های برندسازی در سالن های زیبایی جزء مهمترین مواردی هست که باید به آن پرداخت. هر کسب و کاری نیاز به فعالیت های بازاریابی را دارد. برای دیده شدن و شناخت بیشتر مشتریان قدم اول بازاریابی خدمات زیبایی می باشد. در یک بازار رقابتی، مهم است که تصویر برند مورد نظر را شناسایی دهیم و با راهکارهای صحیح بازاریابی از آن تصویری زیبا را در ذهن مصرف‌کنندگان تثبیت کنیم.

برای شناسایی برند به مشتریان به این سه مورد توجه کرد:

– چیزی که مردم در مورد شما می گویند…

– چیزی که مردم در مورد شما فکر می کنند…

– مردم شما را چگونه می بینند.

ما نمی توانیم مستقیماً روی دو گزینه اول تأثیر بگذاریم، اما مورد سوم تخصص ماست و قرار است در مورد آن صحبت کنیم و به شما کمک کنیم!

نگاه آرمانی با ارائه استراتژی ها درست در بازاریابی خدمات زیبایی به شما در شناخته شدن برندتان کمک خواهد کرد.

لیست-لوازم-آرایشگاه-زنانه

طراحی دکوراسیون جذاب سالن های زیبایی

داشتن ظاهر مرتب و تمیز امری ضروری است و می توان گفت در برخورد و روبرویی با افراد نقش مهمی دارد. ممکن است قرار و یا جلسه مهمی داشته باشید و یا اینکه باید در مقابل تعدادی از افراد سخنرانی کنید. قطعا داشتن ظاهر مرتب و آراسته در این گونه موارد تاثیر خوب و مثبتی دارد. به این ترتیب نگاه آرمانی در این مسیر کمک تان می کنند تا ظاهر خوب و مقبولی داشته باشیم. یک سالن زیبایی ایده آل باید دکوراسیون خوب و مناسبی نیز داشته باشد، زیرا مراجعه کنندگان اغلب زمان زیادی را در آن مکان می گذرانند و یک دکوراسیون جذاب و شیک قطعا به آرامش و راحتی آن ها کمک می کند و آن ها را به مشتری های ثابت تبدیل خواهد کرد.

دکوراسیون سالن زیبایی کوچک

با اینکه بزرگ بودن سالن زیبایی یک مزیت است و امکانات بیشتری را میتواند در خود داشته باشد؛ ولی اگر سالن زیبایی مساحت زیادی نداشته باشد باید با طراحی اصولی و انتخاب صحیح مبلمان و متریال بهترین دکوراسیون را برای آن اجرا کرد. عوامل موثر در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی کوچک عبارتند از:

 

  • انتخاب رنگ های روشن برای دیوارها و سقف
  • نورپردازی کافی و اصولی در سالن زیبایی کوچک
  • استفاده از آینه و جانمایی آن در بهترین فضای آرایشگاه
  • نهایت استفاده از همه فضاها و کاربردی کردن بخش های مختلف سالن
  • استفاده از مبلمان جمع و جور و با ابعاد متناسب با فضا
  • رعایت سادگی و نظم در وسایل و مبلمان سالن زیبایی

توجه داشته باشید تا در فضای آرایشگاه زنانه تعادل و تناسب برقرار باشد. مبلمان و وسایل استفاده شده در سالن باید پراکندگی داشته باشند تا در فضا تعادل ایجاد شود. نباید بخشی از سالن وسایل زیادی داشته باشد در صورتی که بخش دیگر از آن خالی است. در کل سعی کنید فضا را بیش از حد پر و شلوغ نکنید. برای ایجاد تناسب در فضا نیز دقت کنید تا اندازه وسایل و اجزای فضا با هم هماهنگی داشته باشند. اندازه کمدها و میزها و سایر وسایل باید با هم و با اندازه فضا هماهنگ باشند.

سبک طراحی در دکوراسیون سالن زیبایی

اغلب از سبک های مدرن و یا کلاسیک استفاده می شود. انتخاب سبک طراحی به سلیقه کارفرما و مساحت و فرم فضایی سالن انجام می شود.
هلدینگ نگاه آرمانی با در نظر گرفتن جدیدترین متددهای روز دنیا به شما این اطمینان را می دهد که با طراحی اصولی دکوراسیون سالن زیبایی خود فضایی زیبا و جذاب برای همکاران و مشتریان خود به وجود آورید.

بازاریابی و ارتباطات آنلاین

 

کانال های به اصطلاح “دیجیتال” بخشی از ارتباطات آنلاین هستند. اینها وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی هستند.

برای هر شرکتی ، صرف نظر از فعالیتش، داشتن یک وب سایت ضروری است. سایت ثابت مانند شبکه های اجتماعی نیازی به تغذیه چندین بار در روز ندارد و فعالیت شما را در شب و روز تبلیغ می کند. عکس، فیلم، محتوای تحریریه، با تماس با آژانس وب متشکل از توسعه دهندگان، طراحان گرافیک و نویسندگان، می توانید به راحتی هر نوع محتوایی را در سایت خود درج کنید و مشتریان کم و بیش نزدیک به بخش خود را جذب کنید.

امروزه داشتن یک وب سایت دلیلی بر حرفه ای بودن است ، این سایت به تنهایی گواهی بر اعتبار شماست و دیده شدن شما را مهم می کند ، به خصوص اگر یک استراتژی SEO در کار باشد. در واقع، با ارجاع طبیعی، شما در بین اولین نتایج گوگل ظاهر خواهید شد.

همچنین، یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد نرم‌افزار مدیریت آنلاین، مدیریت سهام، تقویم آنلاین و غیره را راه‌اندازی کنید. همه این ابزارهای جدید به شما این امکان را می‌دهند که مشتریان خود را بیشتر وفادار کنید و حداکثر در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

شبکه های اجتماعی به همان اندازه مهم است. با این حال، باید مراقب نظرات منفی مشتریان و همچنین اشتراک‌گذاری مکرر پست‌ها یا انتشارات باشید. این یک مدیر انجمن است که معمولاً برای مدیریت حساب های اینستاگرام، فیس بوک و/یا توییتر شما استخدام می شود. نقش آنها پاسخ دادن به مشتریان، رسیدگی به نظرات منفی، ارسال عکس ها، فیلم هایی از رویدادهایی است که به آنها پیوند دارید یا در سالن زیبایی خود ایجاد کرده اید.

نگاه آرمانی در جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات دیجیتال در سایت‌های پیشرو، مانند گوگل و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرم، لینکدین و … تخصص داریم. با ابزار سئو و برنامه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو، شما را به صورت طبیعی، به بالای موتورهای جستجو می‌رسانیم. در نهایت، وب‌سایت‌هایی که توسط ما و بر اساس اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ طراحی و سفارشی شده است، به‌عنوان یک سیستم بازاریابی هوشمند برای جذب مشتریان جدید برای خدمات شما، بکار گرفته خواهند شد.

ارتباطات و بازاریابی آفلاین

بیلبوردها، کارت‌های ویزیت، بروشور، بازاریابی خیابانی… همه این کانال‌ها بخشی از ارتباطات آفلاین هستند و مطمئناً به شما امکان می‌دهند مشتریان بیشتری را جذب کنید.

مهم است که برنامه های ارتباطی آنلاین و آفلاین خود را مکمل یکدیگر کنید.

نگاه آرمانی در بازاریابی خدمات زیبایی به تمامی موارد اشراف دارد.

چگونه یک استراتژی بازاریابی برای یک سالن زیبایی تنظیم کنیم؟

استراتژی در بازاریابی به شما این امکان را می دهد که وفاداری مشتری را ایجاد کنید. برای مثال، این استراتزی شامل قرار دادن محصولات شاخصی است که به خوبی روی پنجره کار می کنند . برای اطمینان از حداقل بهداشت ، ارزش گذاری برای مراقبت از صورت، بدن و غیره و قرار دادن آنها در ارتفاع مشتریانی که با توجه به آنها توجه می کنند

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.