نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی تجهیزات پزشکی در تهران

بازاریابی چیست؟

تولید محصول با کیفیت همواره رمزموفقیت هر کسب و کاری ست. اما مسئله ی مهمی به نام بازاریابی این میان است که در صورت عدم توجه صحیح و به موقع به این مبحث، حتی با بالاترین کیفیت هم نمی توانید به سوددهی برسید.
بازاریابی به بیان ساده یعنی همه ی اعمال و تکنیک هایی که فرد بازاریاب به کار می گیرد تا محصول یا خدمت خود را به مخاطب عرضه کند. این عرضه کردن در نهایت می تواند منجر به خرید محصول و سوددهی شود.

تجهیزات پزشکی شامل چه مواردی می شوند؟

به ابزار، وسایل و دستگاه هایی که در حین معاینه ی بیمار، تشخیص بیماری و درمان آن استفاده می شوند، تجهیزات پزشکی گفته می شود. از تب سنج گرفته تا دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاتور. این دستگاه ها و ابزار با جان انسان سر و کار دارند در نتیجه در انتخاب دستگاه مناسب باید هوشیار باشیم.

بازاریابی تجهیزات پزشکی

این نوع بازاریابی جهت فروش محصولات پزشکی رواج دارد که حساسیت های خاص خود را داراست. از آن جهت که تجهیزات پزشکی مانند ابزارآلات جراحی یا دستگاه هایی که در اتاق عمل استفاده می شوند به صورت مستقیم با جان بیمار در ارتباطند در نتیجه بازاریابی این محصولات دشوار تر است. تا پزشک، بیمارستان و کلینیک از کیفیت محصولاتی که توزیع می کنید مطمئن نباشند، اقدام به خرید نخواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید مقاله ی مهمترین ابزارهای بازاریابی پزشکی را در همین سایت مطالعه کنید.

یک بازاریابی تجهیزات پزشکی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

جهت انجام بازاریابی تجهیزات پزشکی باید اصول خاصی را رعایت کرد. یکی از مهم ترین گام ها تحقیق در مورد بازارفروش آن کالا است. اهمیت اینکه رقیبان شما در این بازار در چه جایگاهی هستند غیرقابل کتمان است. شما قرار است وارد همین بازار شوید؛ پس یک تحقیق کامل و جامع برای رسیدن به یک دید درست از آنچه پیش رو دارید ضروری است. پس از این اقدامات باید به دنبال این باشید که چگونه خدمات و محصولات خود را با روشی نوین معرفی کنید. خلاقیت همیشه برگ برنده ی شماست. اینکه نوع عرضه ی شما جذاب و غیرتکراری باشد نیز پوئن مثبتی برای شما به حساب می آید. به بیان ساده شما باید پزشک، بیمارستان یا فردی که خواهان این ابزار است را مجاب به خرید کنید.

شرکت بازاریابی تجهیزات پزشکی نگاه آرمانی

سایت نگاه آرمانی با هدف معرفی برند و ارائه خدمات مارکتینگ پزشکی و آزمایشگاهی در خمدت شما عزیزان است. برای دریافت مشاوره در خصوص بازاریابی تجهیزات پزشکی با نگاه آرمانی تماس بگیرید. شماره تماس: 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.