نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

چرا باید سایت دندانپزشکی را سئو کنیم؟

اکنون دندانپزشکان می‌خواهند مهارت و هنر خود را در جراحی و زیباتر کردن دندان‌ها به مشتریانشان نشان دهند. بسیاری از آن‌ها با استفاده از پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، پینترست، فیسبوک و … در فکر معرفی خدماتشان هستند. اما برخی دیگر هوشمندانه‌تر عمل می‌کنند و علاوه بر این شبکه‌های اجتماعی، به موتورهای جستجو نیز توجه زیادی دارند. طراحی سایت می‌تواند در کنار فعالیت در رسانه‌های اجتماعی موثر واقع شود. البته به شرط اینکه سئوی سایت دندانپزشکی را هم بلد باشید یا آن را به افراد یا شرکت‌های مسلط در این زمینه بسپارید. اگر می‌خواهید در مورد SEO سایت‌های دندانپزشکی بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اولین سوالی که برای بیشتر دندانپزشک‌ها وجود دارد «چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟». این سوال کاملا طبیعی است و اگر کمی در این زمینه اطلاعات داشته باشید و به رازهای موفقیت رقبای خود پی ببرید، حتما برای طراحی سایت و سئو آن ترغیب می‌شود.

وقتی سایت خود بهینه‌سازی می‌کنید، توسط افراد بیشتری دیده می‌شود و ترافیک زیادی را به سمت سایت خود می‌کشانید. ممکن است شما دندانپزشک فوق‌العاده حرفه‌ای، مجرب و منصفی باشید، اما به دلیل اینکه شناخته شده نیستید، مشتری زیادی نخواهید داشت. در واقع سئو یک تبلیغات رایگان در گوگل است که فقط باید دستمزد کارشناس سئو را پرداخت کنید.

خدمات سئوی سایت دندانپزشکی نیز توسط این فرد انجام می‌شود که به طور کامل صفر تا صد سایت شما را مدیریت می‌کند. در نهایت تلاش این فرد به افزایش ترافیک و بازدیدکننده‌های سایت دندانپزشکی می‌انجامد.

شرکت خدمات سئوی سایت دندانپزشکی

افراد زیادی هستند که به صورت فریلنسر اقدام به سئو سایت دندانپزشکی می‌کنند. اما شرکت‌ها همیشه قابل اعتمادتر از افراد هستند. زیرا شما در مقابل شرکت قرار دارید که نام و رسمی برای خود درست کرده است و در صورت اشتباه می‌تواند پاسخگوی شما باشد.
شرکت خدمات سئوی وب سایت‌های دندانپزشکی به طوری کلی پروسه تولید محتوا، لینک‌سازی، دریافت رپورتاژ و … را برعهده می‌گیرند. این شرکت موظف است در پایان هر ماه گزارشاتی از روند کار، پیشرفت‌های سایت و اقداماتی را که بر روی آن انجام شده است، برای شما ارسال کند.

مراحل بهینه‌سازی وب سایت دندانپزشکی

اولین مرحله برای SEO سایت‌های دندانپزشکی در ابتدا تهیه یک پروپوزال از وب سایت است که در آن مشکلات فعلی سایت مشخص می‌شود. همچنین کارشناس سئو یا شرکت خدمات سئو سایت باید در مورد برنامه‌ها و اقداماتی را که قرار است در آینده بر روی سایت شما انجام دهد، اعلام کند. پروپوزال یک طرح کلی از وضعیت فعلی و آینده سایت خواهد بود که شما را نسبت به مهارت و توانایی کارشناس سئو آگاه می‌کند.
در مرحله بعد استراتژی سئو و تقویم محتوا نوشته می‌شود که می‌تواند برای مدت 4 ماه تا یک سال باشد. سپس کار آغاز می‌شود و تولید محتوا و لینک‌سازی داخلی صورت می‌گیرد.
یکی از تکنیک های سئوی سایت دندانپزشکی آنالیز رقباست تا از نوع بک‌لینک‌ها و کلمات کلیدی موفق آن‌ها الگو بگیرید. سایت‌های رقیب وقتی از یک وب سایت قدرتمند بک لینک دریافت کرده و موفق شده‌اند در رتبه‌های بالای SERP قرار بگیرند، شما نیز می‌توانید با همین رویه، سایت خود را قدرتمندتر کنید.

اصول اولیه سئو سایت دندانپزشکی

در بین کارشناسان SEO یک اصل مهم به تولید محتوای خوب اختصاص دارد. آن‌ها تاکید زیادی دارند که باید برای تولید محتوا هزینه پرداخت و برای رشد کردن آن تلاش کنید. اگر در گذشته بک لینک به تنهایی می‌توانست رتبه سایت را ارتقا دهد، اما امروز محتوا به عنوان یکی از اصول اولیه سئو سایت دندانپزشکی اهمیت پیدا کرده است.
فراموش نکنید کارشناس سئو یا شرکت خدمات SEO نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند. در ابتدا این فرد باید بتواند کلمات کلیدی که بازدید سایت را بالا می‌برد، پیدا کند. سپس با نظارتی که بر روی محتواهای تولید شده و مطابقت آن با اصول سئو دارد، می‌تواند در رشد محتوا موثر واقع شود.

یکی دیگر از اصول مهم در سئو سایت‌های دندانپزشکی، دریافت رپورتاژ یا تبلیغات در سایر وب سایت‌های معتبر است. کارشناس سئو باید بداند برای تبلیغات باید به سراغ چه سایت‌هایی برود و بر روی چه کلماتی مانور دهد.

عوامل موثر در SEO سایت دندانپزشکی

عوامل زیادی می‌تواند بر روی بهینه سازی سایت‌های دندانپزشکی تاثیر داشته باشد که عبارتند از:

  • استفاده از انواع قالب‌های محتوا (اینفوگرافیک، فیلم، پادکست، عکس و …)
  • درست کردن کتگوری و برچسب‌های سایت به شکل صحیح
  • تولید محتواهای اورجینال و بدون کپی
  • درست کردن لینک‌سازی داخلی و ایجاد ارتباط بین محتواها
  • دریافت بک لینک خارجی درست

همچنین باید از قوانین و الگوریتم‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو پیروی کنید. دریافت بک لینک نباید بیش از حد بر روی یک کلمه کلیدی باشد، زیرا باعث بدبین شدن گوگل نسبت به سایت می‌شود و زحمات شما را به باد می‌دهد.

هزینه سئوی وب‌سایت دندانپزشکی

هزینه‌ای که باید بابت SEO سایت خود پرداخت کنید به دو عامل بستگی دارد:

  • میزان تخصص و مهارت کارشناس سئو
  • نوع نیاز و یا درخواست شما از کارشناس سئو یا شرکت ارائه خدمات سئو

کلام آخر

در سال‌های اخیر که همه به فکر رشد کسب و کارهای خود هستند، شما نیز می‌توانید به عنوان دندانپزشک به فکر طراحی سایت و استخدام کارشناس سئو حرفه‌ای برای سایت خود باشید. اگر می‌خواهید در نتایج جستجوی گوگل دیده شوید و مشتریان خود را افزایش دهید، می‌توانید با تیم آرمانی تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص سئوی سایت دندانپزشکی

سئوی سایت دندانپزشکی چقدر طول می‌کشد؟

برای تمامی وب‌سایت‌ها باید به صورت مداوم، پیوسته و همیشگی سئو سایت را انجام داد. به طور کلی سایت‌ها اگر مسیر درست را طی کنند، بعد از 6 ماه می‌توانید انتظار پیشرفت داشته باشید.

هزینه سئو سایت‌های دندانپزشکی چقدر است؟

پاسخ به این سوال به نیاز شما، تعداد کلماتی که می‌خواهید در صفحه اول قرار بگیرد و سختی یا آسان بودن این کلمات بستگی دارد.

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.