نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

تکنیک های جذب بیمار دندانپزشکی

به نظر شما چقدر به تبلیغات برای رشد کسب و کارهای پزشکی اعتقاد و اعتماد دارید؟ آیا در بین همکاران شما کسانی هستند که از طریق تبلیغات موفق شده باشند؟ این روزها که جذب مشتری بیشتر برای کلینیک‌های دندانپزشکی به نشان دادن نمونه کارهای قبلی بستگی دارد، در فعالیت‌های تبلیغاتی می‌توانید به این موضوع بپردازید. اما راهکارهای تبلیغات ( بازاریابی مطب ) و جذب بیمار دندانپزشکی چیست؟

راهکارهای جذب بیمار دندانپزشکی چیست؟

برای افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به مطب‌های دندانپزشکی راه‌های زیادی وجود دارد. این روزها بسیاری از کلینیک‌ها با روش فعالیت در اینستاگرام اقدام به معرفی خود می‌کنند که البته تا حدودی نیز موفق بوده‌اند. شرکت نگاه آرمانی در این مورد معتقد است همه تلاش‌ها برای برندسازی باید به صورت هماهنگ انجام شود تا سریع‌تر به نتیجه برسد.

در حالی که شبکه‌های اجتماعی یک راه عالی برای جذب مشتری دندانپزشکی است، فعالیت در موتورهای جستجو نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. از آنجا که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هنوز به طور دقیق تحت نظارت و صدور مجوزهای دولتی قرار نگرفته‌اند، ممکن است در بین صدها صفحه دندانپزشکی معتبر، تعدادی صفحه سودجو نیز فعالیت داشته باشد. در این صورت کلینیک‌های دارای مجوز و شناخته شده نیز تحت تاثیر فضای نامناسب قرار می‌گیرند و شاید بخشی از مشتریان خود را از دست بدهند.

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

تکنیک های جذب بیمار دندانپزشکی

برای اینکه بتوانید تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک دندانپزشکی خود را افزایش دهید، لازم است تا چند تکنیک مهم را دنبال کنید:

  • تولید محتوای حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی سایت حرفه‌ای
  • تبلیغات کلیکی در سایر وب سایت‌ها
  • استفاده از تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز)
  • استفاده از گرافیست‌ها و فیلمبردارهای حرفه‌ای برای تهیه ویدئو از فعالیت‌های دندانپزشکی
  • استفاده از کمپین‌های تبلیغات و مسابقات در بین کاربران

امروزه جذب بیمار دندانپزشکی برای کلینیک کار ساده‌ای نیست و اطلاعات عمومی مردم در رابطه با این حوزه افزایش یافته است. به همین دلیل در انتخاب بهترین دندانپزشک کمی وسواس به خرج می‌دهند و دقیق‌تر از گذشته کار می‌کنند. تیم نگاه آرمانی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تبلیغات برای مطب‌های دندانپزشکی است که در این مورد می‌تواند به شما مشاوره‌های لازم را ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر (در خصوص تکنیک های جذب بیمار دندانپزشکی ) با شماره تلفن 09124252124 تماس بگیرید.

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.