نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی بسیاری در طول زمان توسط شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این نوع تجهیزات تولید شده اند که این تجهیزات روز به روز در حال پیشرفته شدن هستند و تکنولوژی هایی که در ساخت این ابزارآلات و تجهیزات استفاده می شود، بسیار پیشرفت کرده اند. این نوع وسایل و ابزارآلات پزشکی که توسط شرکت ها و کارخانجات مختلف در سراسر دنیا تولید می شوند، دارای کیفیت های متفاوتی می باشند و قیمت های مختلفی نیز دارند. بدیهی است هر شرکتی که بتواند در این زمینه موفق تر عمل کند و کالاهایی با کیفیت های بهتر و قیمت های مناسب تر تولید کرده و به بازار عرضه کند، مشتریان و طرفداران بیشتری خواهد داشت. البته بازاریابی تجهیزات پزشکی نیز در فروش این نوع وسایل و ابزارآلات بسیار مهم می باشد. هر شرکت و کارخانه ای که بازاریابی درست تر و منطقی تری داشته باشد، میزان فروش تجهیزات آن شرکت بیشتر خواهد بود. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با موضوع بازاریابی در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

اصول بازاریابی تجهیزات پزشکی

آن دسته از وسایل و تجهیزاتی که در زمینه ی علوم پزشکی و توسط شرکت های دانش بنیان در این زمینه تولید می شوند، برای این که فروش مناسبی داشته باشند، نیازمند بازاریابی مناسب هستند. بازاریابی وسایل و ابزارآلات پزشکی، یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها در فروش این وسایل و تجهیزات به شمار می رود. آن دسته از افرادی که به دنبال فروش بالاتر محصولات خود هستند، بایستی در زمینه ی بازاریابی محصولات بسیار موفق عمل کنند تا بتوانند محصولات تولید شده توسط شرکت خود را به مردم ارائه کنند.

یکی از مهم ترین اصول در بازاریابی، آگاهی به نیاز بازار و معرفی محصولات در بازار به نحو درست و منطقی می باشد. به عنوان مثال در مورد کالا ها و تجهیزات پزشکی، نیاز روز جامعه روز به روز در حال تغییر می باشد و ممکن است روزی برسد که دستگاه هایی که هم اکنون از آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود، دیگر کاربردی نداشته باشند. لذا شناخت نیاز بازار یکی از مهم ترین اصول در بازاریابی می باشد و افراد می بایست متناسب با نیاز مراکز درمانی اقدام به معرفی محصولات خود به این مراکز نموده تا بتوانند فروش خود را بالاتر ببرند.

همچنین بخوانید:

3 روش بازاریابی کلینیک زیبایی

تکنیک های بازاریابی تجهیزات پزشکی

یکی از مهم ترین تکنیک ها در جذب مشتریان در زمینه ی پزشکی، خلق یا تولید یک دستگاه یا ابزار پزشکی جدید و نوین می باشد. به عبارت دیگر هر چقدر که کاربری دستگاه تولید شده راحت تر و آسان تر باشد، میزان استفاده از آن بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال در گذشته در آزمایشگاه های تشخیص طبی از دستگاه هایی مثل اسپکتروفوتومتر یا دستگاه های جذب نوری برای سنجش میزان آنالیت های خونی مثل قند، کلسترول و … استفاده می شد که روش بسیار سخت و وقت گیری بود. اما با پیشرفت هایی که در زمینه ی تکنولوژی ساخت قطعات و ابزارآلات پزشکی صورت گرفت، دستو اتوآنالایزر بیوشیمی ساخته شد که کار با آن بسیار راحت بوده و تمام آنالیت های خونی را در کم ترین زمان ممکن بررسی و تحلیل می کند. تولید و ساخت این گونه وسایل باعث ترغیب مراکز درمانی به خرید این نوع دستگاه ها شده و میزان فروش را بالاتر خواهد برد.

یکی دیگر از مهم ترین تکنیک ها در بازاریابی، استفاده درست از فضای مجازی برای ارائه ی محصولات خود می باشد. آن دسته از شرکت هایی که در زمینه ی ساخت و تولید انواع وسایل و ابزارآلات پزشکی فعالیت می کنند، برای این که میزان فروش کالاها و محصولات خود را بالاتر ببرند، می توانند از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، تلگرام و … کمک بگیرند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را به بازار این کالاها که مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند عرضه کنند.

 

بازاریابی تجهیزات پزشکی در تهران

آن دسته از شرکت هایی که در زمینه ی تولید محصولات و ابزارآلات پزشکی فعالیت می کنند، برای این که بتوانند محصولات خود را به مراکز درمانی ارائه کنند، بایستی از بازاریاب های متبحر استفاده کنند تا از این طریق بتوانند فروش بالایی داشته باشند. در شهر تهران نیز شرکت های بسیاری در زمینه ی بازاریابی محصولات و لوازم پزشکی فعالیت می کنند که شرکت نگاه آرمانی یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه می باشد.

بازاریابی تجهیزات پزشکی شرکت نگاه آرمانی

شرکت نگاه آرمانی یکی از بهترین و معتبرترین سایت های ایرانی در زمینه ی بازاریابی محصولات و کالاهای پزشکی می باشد که طرفداران بسیاری در سطح شهر تهران دارد. این شرکت ایرانی در شهر تهران واقع می باشد و در زمینه ی ارائه ی خدمات بازاریابی حوزه درمانی و پزشکی در سطح شهر تهران فعالیت های گسترده ای دارد. شما می توانید از طریق این سایت اینترنتی، اقدام به ارائه ی محصولات و لوازم پزشکی خود در سطح تهران نمایید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با سایت نگاه آرمانی که یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های ایرانی در زمینه ی بازاریابی تجهیزات پزشکی می باشد آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی کردیم تا در ارتباط با اصول و تکنیک های بازاریابی نیز صحبت هایی با شما داشته باشیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شود و از مطالبی که در این مقاله خدمت شما عرض شد استفاده ی کافی را برده باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی را دنبال کنید

شماره تماس برای مشاوره تلفنی : 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.