نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی بیمارستان

تخصص ما در بازاریابی بیمارستان؛ ارائه خدمات بهتر به بیماران می باشد.

بازاریابی بیمارستان دقیقاً چیست و به چه مفهومی اشاره دارد؟
امروزه واژه بازاریابی بیمارستان یا همان مارکتینگ بیمارستان دربرگیرنده فراهم آوردن یک مجموعه به منظور برقراری تعامل و ارتباط میان حیطه های مختلف بیمارستانی، کنترل و نظارت بر حوزه سلامت و در نتیجه تمرکز و توجه بر فعالیت های مشتری محور در جهت ارتقا و حفاظت از سلامت مردم کشور است. اگر برای اولین بار است که این مفهوم به گوشتان رسیده چه تصوری درباره آن دارید؟ به نظر شما ورود دیجیتال مارکتینگ هم به صنعت پزشکی و حیطه ی بیمارستانی تا چه اندازه موفقیت آمیز است؟

بازاریابی بیمارستان دقیقاً چیست و به چه مفهومی اشاره دارد؟ امروزه واژه بازاریابی بیمارستان یا همان مارکتینگ بیمارستان دربرگیرنده فراهم آوردن یک مجموعه به منظور برقراری تعامل و ارتباط میان حیطه های مختلف بیمارستانی، کنترل و نظارت بر حوزه سلامت و در نتیجه تمرکز و توجه بر فعالیت های مشتری محور در جهت ارتقا و حفاظت از سلامت مردم کشور است. اگر برای اولین بار است که این مفهوم به گوشتان رسیده چه تصوری درباره آن دارید؟
بازاریابی بیمارستان چیست؟
وقتی صحبت از بازاریابی بیمارستان به میان می آید ممکن است تصور برخی از افراد بر این باشد که این اصطلاح صرفاً بر یک تبلیغ ساده و سنتی در جهت معرفی خدمات درمانی دلالت دارد. اگرچه بعد تبلیغاتی آن را نمی توان انکار نمود اما چنین تبلیغاتی نه تنها کلیشه ای و سنتی نیست بلکه به فعالیت های محسوس و نامحسوسی نیز اطلاق می گردد که از آن ها در جهت جذب مشتریان و بیماران بیشتری به یک بیمارستان یا مطب مشخصی استفاده می شود. ناگفته نماند که بازاریابی بیمارستان صرفاً یک تبلیغ و بازاریابی برای جذب بیمار نیست بلکه اقدامی واقع گرایانه و قابل قبولی است که در بیمار این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که خدمات درمانی این محیط ورای سایر بیمارستان ها است.

در یک بیان ساده و دقیق تر می توان مفهوم بازاریابی بیمارستان را چنین تعریف کرد: به معنای واسطه ای است که میان کادر پزشکی و درمانی یک بیمارستان و مشتریان خدمات پزشکی قرار می گیرد. چنین بازاریابی تنها در یک لوگو خلاصه نمی شود. زیرا آنچه که در این اصطلاح بسیار اهمیت دارد موضوع فرهنگ سازی است. فرهنگی که در تمامی کادر درمانی و مجموعه عظیم یک بیمارستان جاری شده و هر یک از اعضای تشکیل دهنده آن به معنای واقعی کلمه فرهنگ را درک و در شغل خود تعریف می کنند. به علاوه آن که چنین بازاریابی به خاطر جلب توجه بیمار یا مشتری نیست بلکه ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر در آن ها است. در حقیقت بازاریابی بیمارستانی به معنای این است که بیماران و مشتریان یک محیط بیمارستانی چه توقعاتی داشته و از کادر پزشکی آن محیط چه می خواهند.

نگاه آرمانی با چندین سال سابقه حرفه در زمینه بازاریابی پزشکی و بیمارستانی به روزترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی را در زمینه ی خدمات درمانی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد. با بهره گیری از جدیدترین متدهای نگاه آرمانی می توان وضعیت کسب و کار خود را در بازار رقابتی کنونی به بهترین شیوه ارتقا و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرد.

اگر به دنبال بازاریابی اخلاقی و علمی هستید؛ بگذارید به شما در معرفی بیمارستان و مرکز درمانیتان برای جذب و نگهداری هرچه بهتر بیماران، کمک کنیم. نقاط ضعف مجموعه شما را شناسایی و آن ها را برطرف می کنیم و ضرب آهنگ رشد اقتصادی را برایتان ایجاد می کنیم. پیشنهاد ما در این بخش سازمان دهی یک برنامه ی تبلیغاتی مناسب برای شما می باشد.

مزیت های بازاریابی بیمارستان

در رابطه با مزایای بازاریابی بیمارستان و اینکه چرا این دو به یکدیگر گره خورده اند گفتنی های مفید بسیاری است. اول اینکه صنعت پزشکی به موازات سایر مشاغل و کسب و کارهای دیگر نباید چنین واقعیتی را نادیده بگیرد که افراد در طول شبانه روز و تمام وقت در حال یافتن پاسخ های مناسب برای حل مسائل و مشکلات روزمره شان هستند و طبیعتاً دسترسی سریع تنها به روش اینترنت و آنلاین میسر است. یافتن مشکلات مربوط به پزشکی و درمانی نیز یکی از همین موارد روزانه آن ها است. بنابراین ادغام این دو به معنای واقعی بازاریابی بیمارستانی است و می تواند فرصت های ایده آل بیشماری را برای کادر پزشکی، بیمارستان ها و سایر مراکز خدمات درمانی به ارمغان آورد. از دیگر مزایای چنین بازاریابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• یافتن هرچه سریع تر و آسان تر مراجعه کنندگان
• ارتقا کیفیت کاری و خدماتی بیمارستان
• جذب مشتریان و بیمارانی که به تازگی وارد محیط بیمارستان شده اند
• شناخت مشتری و حفظ آن برای مدت های طولانی

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

آیا بازاریابی اخلاقی پزشکی؛ همان چیزی است که دنبال آن هستید؟

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

فراتر از یک کمپین هوشمندانه

ما فقط یک آژانس تبلیغاتی نیستیم. ما یک شرکت بازاریابی مراقبت های بهداشتی هستیم. به این معنا که ما به تصویر بزرگتری نگاه می کنیم و در زمینه ی آموزش استراتژی های بازاریابی “بهترین شیوه” برای صنعت بهداشت و درمان (از جمله بیمارستان ها، سیستم های بهداشتی و پزشکان) فعالیت میکنیم و مشاوره هایی در زمینه ابتکارات جدید و آموزش کارکنان درباره ی چگونگی جذب و نگهداری بیماران به شما ارائه میدهیم.  

و بله، ما همچنین می توانیم به شما در توسعه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی برای بیمارستان ها کمک کنیم – همه اینها طوری طراحی شده اند که از ابتدا کارآمد باشند.

نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

با برنامه های آموزشی ما شروع کنید

ما سمینارهای آموزشی منظم را ارائه می دهیم که توسط کلینیک Mayo، HCA Healthcare، سیستم بهداشتی دانشگاه میشیگان و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. سمینارهای ما می تواند در مورد چگونگی مقابله با بسیاری از مسائل مربوط به بازاریابی به شما آموزش دهد. شما یاد میگیرید که چه چیزی در طول زمان اثربخش بوده است و باعث میشود بیماران بیشتری جذب کنید .همچنین می آموزید که از چه چیزهایی باید اجتناب کنید.
شما باید بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید . برای این برنامه ریزی ابتدا باید از خود بپرسید: چه چیزی مؤثر است؟ چگونه چشم انداز رقابت تغییر می کند؟ از پرسشنامه بازاریابی بیمارستان ما و راهنمای گام به گام برای بازاریابی بیمارستان خود استفاده کنید تا به برنامه ای بپردازید با اهداف شما سازگار باشد. همان طور که برنامه ریزی می کنید، از مسیرهای مهم بازاریابی بیمارستان مطلع میشوید.

تبلیغات رسانه های سنتی و اینترنت

اگر شما به دنبال نام تجاری کلی برای بیمارستان ، سازمان بهداشتی خود یا یک واحد مستقل، هستید ،ما از استعداد خلاقانه در سطح جهانی نیز برای کمک به شما برخورداریم. اما سطح انتظارات از تبلیغات، فراتر از یک عنوان شگفت انگیز است و باید واقعا بیماران را تشویق کند تا امکانات شما را انتخاب کنند.  
علاوه بر این، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در برنامه ریزی برای بازاریابی بیمارستان بسیار مهم است. بیمارستان نیاز به یک وب سایت دارد که به طور فعال بیماران را جذب می کند. اما این فقط بخشی از (اگرچه بخش مرکزی) یک استراتژی بازاریابی موثر اینترنتی است که میتواند شامل تبلیغات صفحه نمایش، تبلیغات Pay-Per-Click یا سایر تاکتیکها باشد.

برای مشاوره بازاریابی بیمارستان ، با ما تماس بگیرید

در بخش مراقبت های بهداشتی، ما خدمات مشاوره و آموزش را به شما ارائه میدهیم ، به طور مستقیم با شما و کارکنانتان در جهت دستیابی به نتایج – و اهدافی که به دنبالشان هستید، کار میکنیم. ما از رویکرد مبتنی بر ROI متمرکز پیروی میکنیم که استراتژی های مؤثر بازاریابی بیمارستان را به دنبال دارند. اغلب اوقات تعاملات خود را با برنامه بازاریابی بیمارستان شروع می کنیم.
همچنین، مربیان ما می توانند به طور مستقیم با شما و تیم شما به منظور توسعه مهارت ها و ابزارهایی که به رسیدن به نتایج مورد نظر شما کمک می کنند، کار کنند. اغلب بیمارستان ها و سازمان های مراقبت های بهداشتی یک برنامه بازاریابی را ایجاد و راه اندازی می کنند و فراموش می کنند که وجود یک عنصر انسانی برای موفقیت آن، ضروری است.

برگزاری جلسه رایگان مشاوره بازاریابی

 

در گوگل رتبه خوبی دارید؟ آیا وب سایت شما در موبایل و تبلت کیفیت لازم را دارد ؟

آیا وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است ؟

خود را چگونه با رقبای خود مقایسه می کنید ؟ از چه فرصت های تبلیغاتی استفاده می کنید ؟

از طریق مشاوره رایگاه مجموعه نگاه آرمانی به تمامی سوالاتی از این قبیل پاسخ خواهید داد و مسیری برای رسیدن به اهداف سازمان خود ترسیم خواهید کرد.

آخرین مطالب بازاریابی پزشکی
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.