نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
نگاه آرمانی بازاریابی و برندینگ خدمات درمانی

کارگاه آموزشی بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی

بهبود فردی چیست و چرا برای همه مورد نیاز است؟ ( بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی ) به بیان ساده اصلاح وضعیت فکری و روحی، و بالا بردن سطح انرژی روانی، بوسیله آمبهبود فردی چیست و چرا برای همه مورد نیاز است؟

به بیان ساده اصلاح وضعیت فکری و روحی، و بالا بردن سطح انرژی روانی،  بوسیله آموزش‌های تکنیکی خودیاری، برای تغییر وضعیت نامطلوب فعلی، را می‌توان بهبود فردی نامید.

طبیعتا هر انسانی در زندگی خواهان شادی و موفقیت است و تنها با تغییر در وضعیت موجود می‌توان برای رسیدن به اهداف و آرزوها گام برداشت و در نهایت به بهبود فردی دست یافت.

ما همیشه در دنیای بیرون به دنبال خوشبختی می‌گردیم در حالی که خوشبختی امری‌ست کاملا درونی و به طرز فکر و نگرش ما به مسائل مختلف بستگی دارد. برای دست یافتن به بهبود فردی باید به یک شناخت درست از خود برسیم.  باید نیازها ، توانایی‌ها ارزش‌ها و استعدادهای خود را بشناسیم و در جهت پرورش آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش کنیم، در این صورت است که در تمام مراحل زندگی احساس خوشبختی خواهیم کرد.

 

بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی

در جهت ایجاد شادی و موفقیت پرسنل خدمات درمانی، سومین کارگاه « بهبود فردی» در تهران برگزار شد.

در این کارگاه که باحضور جمعی از کادر خدمات درمانی ( پرسنل آزمایشگاهی، پرسنل بیمارستانی و …) برگزار شد، استاد مهدی صنم‌پور به طرح و بررسی مباحث مختلفی در جهت رشد و موفقیت، با محوریت بهبود فردی پرداختند. در ابتدا ایشان به ذکر مسائل و مشکلاتِ ناشی از نبود آموزش‌های لازم در زمینه بهبود فردی و ارتباط موثر، برای پرسنل خدمات درمانی پرداخته و با ابراز تاسف و از طرفی خوشحالی از این‌که تا کنون هیچ‌گونه تلاشی برای آموزش این گروه از جامعه صورت نپذیرفته است، به ارائه و تشریح تکنیک‌های کاربردی برای داشتن حال خوب، که خصوصا لازمه کار در حوزه خدمات درمانی می‌باشد، نکات کلیدی و مفیدی عنوان شد. روش‌های « موفقیت کاربردی» که به شرکت کنندگان در این کارگاه ارائه شد، چشم انداز روشنی برای شروع تغییر به این قشر فرهیخته ارائه داد.

راستی چرا گفتیم خوشحالی؟؟

چون استاد مهدی صنم پور علاوه بر تحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی، در حوزه‌های کارمندی و مدیریتی نیز فعالیت داشته‌اند و با شناختی که از این فضای کاری دارند، به شدت منتقد محیط‌های کم روح در سازمان‌های خدمات درمانی هستند.

 

بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی

بخشی از سرفصل‌‌هایی که برای اولین بار جهت بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی، در ایران برگزار می‌شود:

ـ اهداف و مقاصد شخصی خود را مشخص کنید.

ـ آیا به عنوان یک فرد شاغل در بخش خدمات درمانی، فکر میکنید تغییر امکان پذیر است؟

ـ چگونه برای شاد بودن در زندگی تغییر ایجاد کنیم؟

ـ خواسته‌های شما چیست؟

ـ روش‌های کشف استعدادها و توانایی‌های فردی در پرسنل خدمات درمانی

چرا کادر درمانی به تغییر سرنوشت خود باور ندارند؟

ـ  فرمول‌های موفقیتِ ثروتمندان خود ساخته‌ی جهان چه بوده؟

ـ نقش بهبود فردی در ایجاد ارتباط موثر

ـ چه کسی گفته « آسمان همه جا همین رنگ است»؟

ـ نقش اثر پروانه‌ای در موفقیت کادر درمانی پیست؟

ـ توصیه‌های کاربردی برای پرسنل خدمات درمانی

ـ موانع موفقیت پرسنل درمانی چه می‌باشد؟

قصد ما از ارائه راهکارهای کاربردی برای کادر خدمات درمانی، ایجاد یک روحیه‌ی خوب برای تصمیم گیری‌های صحیح در جهت موفقیت و پیشرفت است.

خوشبختانه برگزاری این کارگاه با استقبال چشمگیری از طرف کادر خدمات درمانی مواجه شد.

به گفته حاضران، موضوعات و روش‌های کاربردی مطرح شده در این کارگاه به همراه محیط شاد و پرانرژیِ آن و در کنار بیان شیوا و روان استاد مهدی صنم‌پور ، حال خوشی را برای آن‌ها رقم زد.

در زیر به نظر چند تن از شرکت کنندگان در این کارگاه می‌پردازیم. 

ـ به نظر خانم حسینی مسئول کنترل کیفی آزمایشگاه، این کارگاه برای افرادی که از ایجاد تغییر در زندگی و کارشان خیلی ناامید شده‌اند، بسیار مثبت است. او پس از شرکت در کارگاه به این نتیجه رسیده که می‌تواند با کنار گذاشتن وابستگی‌های ذهنی‌اش حتما در جهت تغییر گام بردارد و این کار شدنی‌ست. ایشان می‌گویند: من معتقدم با راهکارهایی که در این کارگاه مطرح میشه مطمئنا می‌تونم شروع به تغییر کنم و در آخر مشتاقم که هرچه سریعتر در دوره‌های آموزشی استاد صنم‌پور شرکت کنم.

ـ خانم کوچک زاده، کارشناس آزمایشگاه: این کارگاه از طرف دوستان موفقم که قبلا در دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های استاد مهدی صنم‌پور شرکت کرده بودند به من معرفی شد. این که کارگاه به صورت پرسش و پاسخ بود، برام بسیار جذاب بود و استاد صنم‌پور به خاطر تحصیلات و مشاغل قبلی‌شان از جنس خود ما هستند، و به همین علت شرایط و مشکلات ما را به خوبی درک می‌کنند و راهنمایی‌ها و راهکارهایی که ارائه دادند بسیار خوب و کاربردی بود و در آخر، دوست داشتم دوستان بیشتری رادر این کارگاه در کنار خودم داشتم تاآن‌ها هم از آموزش‌های مفیدی که ارائه شد، بهره‌مند گردند.

ـ آقای جنامی، کارشناس آزمایشگاه می‌گویند: این کارگاه آگاهی های خوبی در بخش مارکتینگ به بچه‌های بخش درمان می‌دهد و نگرش جدیدی در این عرصه بوجود می‌آورد. با شرکت در این کارگاه انگیزه‌ی بالایی برای شرکت در دوره‌های بهبود فردی پیدا کردم و به همکاران و پرسنل خدمات درمانی توصیه می‌کنم حتی اگر به تغییر شرایط شغلی باور ندارید حد‌اقل برای بهبود حالتان در این کارگاه‌ها و دوره‌های بهبود فردی شرکت کنید و مطمئن باشید با بهتر شدن حالتان شرایط مالی و شغلی‌تان هم تغییر خواهد کرد.

بهبود فردی پرسنل خدمات درمانی

از این‌که برای موفقیت خود یک گام بیشتر به جلو برداشتید به شما تبریک می‌گویم.

برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی را دنبال کنید

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.