نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

هزینه ی سئو سایت پزشکی

سئو چیست؟

سئو علم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل است. این بهینه سازی باعث می شود آن سایت در سرچ های گوگل رتبه بگیرد. از طریق رتبه ای که گوگل به سایت مربوطه می دهد تعداد کلیک ها و بازدیدهای پیج مربوطه افزایش یافته و از همین طریق سبب افزایش درآمد آن کسب و کار می شود.

هزینه ی سئو سایت پزشکی

سایت های پزشکی و آزمایشگاهی نیز برای بهتر دیده شدن خود نیاز به محتوای کاربردی و سئوی مناسب دارند. هزینه ی سئو سایت پزشکی یا آزمایشگاهی متغیر است. قبل از صحبت درمورد هزینه ی این کار، بهتر است بدانید سئو علمی ست که هر روز با توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو، دست خوش تغییر می شود. در نتیجه اینکه فرد یا گروهی به شما تضمین دهد در مدت زمان کوتاه به صفحه ی اول گوگل می روید یا درآمدتان چندین برابر خواهد شد؛ در پی فریب شماست.
اینکه سئوی درست و اصولی چقدر در پیشبرد اهداف شما تاثیر گذار است؛ نیازمند صبر و تلاش مستمر است. سئوی سایت برنامه ای بلند مدت برای سوددهی آن کسب و کار به حساب می آید.

در مجموعه نگاه آرمانی مشاوره و سئو سایت پزشکی جهت افزایش درآمد شما عزیزان انجام می گیرد. پیشنهاد ما به شما مطالعه ی مقاله ی ” چگونه درآمد مطب خود را افزایش دهیم؟ ” است. اینکه هزینه ی سئو سایت پزشکی و آزمایشگاهی به چه صورت است یا اینکه چه مدت زمانی طول می کشد تا انجام اصول سئو نتیجه بخش باشد، بستگی به کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها دارد.

خدمات سئو سایت پزشکی

سایت پزشکی شما با سئوی اصولی شانس افزایش بیمار و رسیدن به درآمدی بهتر را میسر می کند. استخراج کلمات کلیدی مهم، دسته بندی کلمات به ترتیب اولویت، تنظیم تقویم محتوایی، تولید محتوای متنی و تصویری غیرتکراری و پیگیری و بررسی میزان پیشرفت رتبه ی آن کلمه گوشه ای از خدمات سئو سایت پزشکی محسوب می شود.

تعرفه یا هزینه ی سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟

همان طور که گفته شد بستگی به کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها دارد. به صورت ماهیانه و هم به صورت پروژه ای می باشد اما تقریبا کلمات کلیدی 2 سیلابی پر رقابت هزینه ی بالاتری خواهند داشت. چون سرچ بیشتری صورت می گیرد.

سایت های پزشکی به چند دسته تقسیم می شوند؟

یک سری از سایت های پزشکی در زمینه ی افزایش اطلاعات افراد در مورد انواع بیماری ها طراحی می شوند.

گروه دیگر با مطب ها و کلینیک ها طرف قرارداد هستند و جهت رزرو نوبت از سایت استفاده می کنند.

برخی سایت های پزشکی در زمینه ی ویزیت و مشاوره ی آنلاین به فعالیت می پردازند.

سایت هایی نیز وجود دارند که آدرس مطب ها یا کلینک ها را در حوزه ی بیماری مدنظر شما ارائه می دهند.

خدمات اصلی که در سئو سایت پزشکی ارائه می شوند، چه مواردی را در بر می گیرند؟

ارتقا رتبه

ارتقای رتبه ی سایت شما در گوگل و آمدن به صفحه ی اول گوگل یکی از مهم ترین اهداف سئوی سایت ها می باشد که سایت پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اینکه سایت شما در صفحه ی اول جستجوی گوگل قرار گیرد شانس بازدید، کلیک و درآمدزایی شما را افزایش می دهد.

تولید محتوا

تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و … جز خدماتی است که در پکیج سئو سایت پزشکی به شما ارائه خواهیم داد. برای تولید محتوای بهینه شده، ابتدا شما کلمه های کلیدی هدف را به سئوکار ما ارائه می دهید. سپس از شما می خواهیم اولویت های خود را مشخص کنید. در نهایت در راستای اولویت های شما تیم ما به تولید محتوا خواهد پرداخت. همزمان بررسی برای تحلیل اوضاع محتوای رقیبان نیز صورت می گیرد.

سئو داخلی یا On- Page

به تکنیک هایی که برای ظاهر پیج انجام می دهیم سئوی داخلی می گویند. این اعمال به محتوای وب سایت مرتبطند. توضیحات متا، تگ های H1 و لینک های داخلی شامل این اعمال هستند.

سئو فنی یا Technical

سئوی داخلی به مجموعه ی اعمالی می گویند که باعث افزایش بازدید از سایت شما می شوند. مثلا سرعت بالا آمدن سایت به عنوان سئوی فنی سایت به حساب می آید.

سئو خارجی یا Off-Page

نشان دهنده ی این است که سایت شما نسبت به سایت های دیگر تا چه اندازه اعتبار دارد. اعتبار داشتن به چه معناست؟! به میزان بک لینک هایی که به سایت های معتبر دیگر می دهید، اعتبار سایت شما افزایش می یابد.

سئو محلی

به بهینه کردن سایت شما با توجه به اطلاعات شاخص کسب وکارتان می گویند. برای مثال فردی به دنبال ” مطب دندان پزشکی در میرداماد ” است. این بهینه کردن براساس مرتبط بودن موضوع و در همان محدوده بودن دندان پزشکی اتفاق می افتد.

کلام پایانی

در مجموعه ی نگاه آرمانی علاوه بر خدمات مشاوره در زمینه ی بازاریابی و برندینگ مطب ها و تجهیزات پزشکی، سئوی سایت پزشکی نیز ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.