نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
برندسازی بیمارستان چگونه است؟

عوامل موثر در برندسازی بیمارستان ها

امروز به یکی مسائل مهم در حوزه برندینگ بیمارستان ها خواهیم پرداخت با محوریت عوامل موثر در برندسازی بیمارستان ها؟ با ما همراه باشید

برندسازی بیمارستان دقیقاً چیست و به چه مفهومی اشاره دارد؟

امروزه واژه برندسازی بیمارستان دربرگیرنده فراهم آوردن یک مجموعه به منظور برقراری تعامل و ارتباط میان حیطه های مختلف بیمارستانی، کنترل و نظارت بر حوزه سلامت و در نتیجه تمرکز و توجه بر فعالیت های مشتری محور در جهت ارتقا و حفاظت از سلامت مردم کشور است. اگر برای نخستین بار است که این مفهوم به گوشتان رسیده چه تصوری درباره آن دارید؟ به نظر شما ورود دیجیتال مارکتینگ هم به صنعت پزشکی و حیطه بیمارستانی تا چه اندازه موفقیت آمیز است؟
برندسازی بیمارستان صرفاً یک تبلیغ و بازاریابی برای جذب بیمار نیست بلکه اقدامی واقع گرانه و قابل قبولی است که در بیمار این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که خدمات درمانی این محیط ورای سایر بیمارستان ها است.

آیا می دانید:

آیا برندسازی پزشکی همان تبلیغات پزشکی است؟

به معنای واسطه ای است که میان کادر پزشکی و درمانی یک بیمارستان و مشتریان خدمات پزشکی قرار می گیرد. چنین بازاریابی تنها در یک لوگو خلاصه نمی شود. زیرا آنچه که در این اصطلاح بسیار اهمیت دارد موضوع فرهنگ سازی است. فرهنگی که در تمامی کادر درمانی و مجموعه عظیم یک بیمارستان جاری شده و هر یک از اعضای تشکیل دهنده آن به معنای واقعی کلمه فرهنگ را درک و در شغل خود تعریف می کنند.

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.