نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

طراحی سایت مخصوص پزشکان

اینکه یک پزشک، کلینیک، مطب یا بیمارستان طراحی سایتی مخصوص پزشکان و مطب ها برای معرفی و ارائه ی خدمات خود داشته باشد؛ نه تنها به نفع خود فرد یا آن نهاد است بلکه برای بیماران و مراجعه کنندگان نیز امتیاز مثبتی به حساب می آید. چگونه؟!

هنگامی که فردی بیمار می شود، به جای پرس و جو و کسب اطلاعاتی که شاید غلط، جانب دارانه یا سلیقه ای باشد ترجیح می دهد در گوگل به دنبال جواب خود باشد. این شخص اولین کاری که می کند سرچ کردن علائم بیماری است تا دست و پا شکسته متوجه شود در کدام حیطه باید به دنبال پزشک بگردد. مرحله ی بعدی سرچ کردن بیماری هایی که گوگل به فرد نسبت داده است می باشد!

پس از آن به احتمال زیاد در پی پزشک یا کلینیکی که خدمات مدنظر را ارائه می دهد، خواهد گشت. حال تصور کنید شما پزشکی حاذق در زمینه ای که بیمار به آن احتیاج دارد هستید. اما از آن جایی که وب سایتی برای معرفی خود، توانایی هایتان و خدماتی که ارائه می دهید ندارید؛ بیمار شما را نخواهد یافت! فکر می کنم اکنون اهمیت طراحی سایت در حیطه ی پزشکی و درمانی برایتان بهتر جا افتاده باشد. در مجموعه ی نگاه آرمانی خدمات دیجیتال مارکتینگ در حوزه ی درمانی، پزشکی و آزمایشگاهی توسط متخصان این زمینه ارائه داده می شود. با ما تماس بگیرید. 26423195-021

طراحی و سئو سایت پزشکی

فرض کنید شما به عنوان پزشک یا صاحب کلینیک سایتی برای معرفی خدمات خود زده اید. این قدم مثبت و رو به جلویی محسوب می شود. اما وقتی فردی ” درمان دیسک کمر ” را در گوگل سرچ می کند سایت شما (که اتفاقا در زمینه ی ارتوپدی نیز فعالیت می کند) در کدام صفحه نمایش داده می شود؟ صفحه ی اول جستجوهای گوگل یا صفحه ی چهارم؟!
اینکه شما سایتی جهت رفع تکلیف داشته باشید ولی در آن محتوای متنی و تصویری مناسب ارائه ندهید، سرعت سایت انقدر کند باشد که مخاطب را دلزده کند، از پشتیبانی و جواب دهی خوبی برخوردار نباشید، مطالب به روز رسانی نشوند و … خیلی بعید است که از طریق سایت خود به درآمد خوبی برسید.

 

همچنین پیشنهاد میشود مقاله ۵۰ عامل شکست بازاریابی را مطالعه فرمایید

 

مسئله ی مهم دیگر اینست که اگر سایت شما طراحی مناسبی نداشته باشد نمی تواند پاسخگوی انتظارات شما و بیماران باشد.

برای طراحی سایتی مناسب با فعالیت و نیازهای شما لازم است طراح و سئو کار را در جریان اهداف و اولویت های خود از طراحی سایت قرار دهید. مثلا اینکه برای سایت خود قسمت فروش قرار می دهید یا خیر؟ چه آیتم هایی در سایت لازم دارید؟ برای مثال نوبت دهی آنلاین برایتان در اولویت است یا مشاوره ی پزشکی آنلاین. تیم نگاه آرمانی بسته به نوع خدماتی که شما می خواهید از طریق سایت تان ارائه دهید به کمک شما پزشکان عزیز می شتابد. پیشنهاد ما به شما مطالعه ی مقاله ی آژانس مارکتینگ پزشکی است.

هزینه ی طراحی سایت مخصوص پزشکان

قبل از هر چیز لازم است بدانید نتیجه گیری از طراحی سایت و سئوی آن شاید ماه ها وقت بگیرید. در این مسیر نیاز به حوصله و صبر دارید. در هر صورت بسته به زمانی که شما به عنوان کارفرما تعیین می کنید تلاش خواهیم کرد انتظاراتتان را برآورده کنیم.
هزینه ی طراحی سایت مخصوص پزشکان و مطب ها بسته به نوع سایت مدنظر و تعداد خدماتی که می خواهید ارائه بدهید متغیر است. هزینه ی حداقلی طراحی سایت پزشکی در مجموعه نگاه آرمانی 10 میلیون تومان است.

شاید برایتان جالب باشد که با مدیکال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

جهت رزرو وقت مشاوره در زمینه ی طراحی سایت پزشکی با نگاه آرمانی تماس بگیرید.

 

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.