نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی

شعارهای تبلیغاتی یکی از راه‌های مهم در برندسازی و تعامل با مخاطبان است. اگرچه برخی تصور می‌کنند با وجود استفاده از وب سایت و شبکه‌های اجتماعی، شعارهای تبلیغاتی کاهش یافته است، اما نباید از تاثیر این شعارها غافل شوید. در گذشته روی بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی و رادیویی یک شعار تبلیغاتی همزمان با ذکر نام برند گفته می‌شد که تاثیر زیادی در ماندگار شدن برند داشته است. کلینیک‌های دندانپزشکی از جمله مراکزی هستند که به شعار تبلیغاتی نیاز دارند و این روزها برای جذب بیماران بیشتر لازم است تا کلینیک به بهترین شکل معرفی شود. هلدینگ نگاه آرمانی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی و افزایش درآمد و جذب بیمار برای کلینیک‌های دندانپزشکی در این زمینه روی شعارهای تبلیغاتی تاکید زیادی دارد. اگر می‌خواهید بدانید بهترین شعارها برای مطلب دندانپزشکی کدام است و چقدر تاثیرگذار هستند، با ما همراه باشید.

بهترین شعار برای تبلیغات مطب دندانپزشکی

شعارها عبارت‌های کوتاه و تاثیرگذاری هستند که به راحتی در ذهن باقی می‌مانند. ممکن است لوگوی برند شما زود فراموش شود، اما بیننده‌ها قدرت ذهن فوق‌العاده‌ای در به خاطر سپردن جملات کوتاه دارند. حالا اگر شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی شما هوشمندانه انتخاب شده باشد، می‌تواند تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطب داشته باشد.
اگر بخواهید کمپین تبلیغات راه‌اندازی کنید، باید ابتدا به فکر ساخت یک شعار تبلیغات باشید. هر چقدر برای کمپین خود هزینه کنید، تا زمانی که این کمپین در ذهن مخاطب ماندگار نشود، نمی‌توان انتظار بازدهی تبلیغات را داشته باشید.

البته این شعارها باید خلاصه‌ای پیام برند باشد که شما را از رقبا متمایز می‌کند. اکثر کسب و کارهایی که از شعارهای تبلیغاتی یکسان استفاده می‌کنند، نمی‌توانند ماندگار شوند. جالب است بدانید بیش از 66 درصد از تبلیغات تلویزیون، 48 درصد از تبلیغات چاپی و 44 درصد از تبلیغات دیجیتال با شعار همراه است. بهترین شعار برای تبلیغات مطب دندانپزشکی باید حاوی هویت، خدمات خاص و امتیازات شما برای مشتریان باشد.

تکنیک های برتر برای انتخاب شعار تبلیغاتی مطب دندانپزشکی

شعار راهی برای ورود در حافظه مردم است. احتمالا شما هنوز هم بسیاری از شعارهای تبلیغاتی در پیام‌های بازرگانی تلویزیون را به خاطر دارید. دلیل آن استفاده از شعارهای شهرگونه، آسان و ساده است که تا سالها در ذهن شما باقی مانده است.
شعارهای پزشکی و دندانپزشکی هم باید کوتاه و تاثیرگذار باشند.

برای مثال وقتی تولیدکننده خمیردندان 2080 می‌گوید: «20 دندان سالم در 80 سالگی» به راحتی در ذهن شما باقی می‌ماند. در عین حال یک شعار تاثیرگذار و مرتبط با کیفیت خمیر دندان است. در مورد کلینیک‌های دندانپزشکی هم باید از تکنیک‌های زیر استفاده کنید:

  •  استفاده از جملاتی که با لبخند زیبا همراه است: با دندان سالم زیباتر بخندید.
  •  استفاده از جملاتی که با سلامت و آرامش همراه است: با ما درد دندان را تجربه نکنید.
  •  استفاده از جملاتی که با جوانی همراه است: با ما مسیر زندگی را به سمت کودکی ببرید.شعارهای تبلیغاتی باید بتواند روی ذهن خواننده متمرکز شود و به او اینطور الغا کند که با خرید محصولات شما حتما به درخواستی که از ترمیم یا درمان دندان‌هایشان دارد، می‌رسد. آیا بیماران می‌خواهند با ترمیم دندان‌های خود، زیباتر شوند؟ آیا می‌خواهند جوانتر به نظر برسند؟ آیا از درد دندان رنج می‌کشند؟

ضمن اینکه برای نوشتن شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی با نوع مراجعه‌کنندگان و خدمات خود را نیز درنظر داشته باشید. برخی از کلینیک‌ها فقط در زمینه ترمیم و بازسازی دندان‌های از دست رفته، برخی در زمینه خدمات زیبایی مثل لمینت، ارتودنسی و … فعالیت دارند. شعار تبلیغاتی با نوع خدمات شما هماهنگ باشد.

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

تاثیر شعار خوب تبلیغاتی برای مطب دندانپزشکی چیست؟

تبلیغات با روش‌های زیادی انجام می‌شود که جدیدترین نوع آن، روش‌های اینترنتی، آنلاین و به طور کلی دیجیتال است. شما چه از طریق اینستاگرام، چه از طریق وب سایت و چه از طریق SMS باید با شعار تبلیغاتی عمل کنید. کاربران باید به محض خواندن شعار تبلیغاتی، پیام را دریافت کنند و متوجه شوند که شما چه تفاوتی با رقبا دارید.
بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی بدون توجه به این مورد، هزینه‌های زیادی را برای تبلیغات صرف می‌کنند. اگر می‌خواهید کمپین‌های تبلیغاتی شما موفق پیش برود و همه چیز با هم هماهنگ باشد، انتخاب شعارهای تبلیغاتی در کنار بنرها، محتوا، سئو سایت، استخدام ادمین حرفه‌ای اینستاگرام و … ضرورت دارد.

ارتباط شعار تبلیغاتی دندانپزشکی با جذب بیمار چگونه است؟

شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی می‌تواند چهره حرفه‌ای‌تری را از مطب شما بسازد. به شعارهای زیر خوب دقت کنید:

  • دستان شفابخش
  • سلام به سلامتی
  • دندان‌هایتان را به ما بسپارید
  • امید اینجا زنده می‌شود
  • فرصت دوباره برای زندگی
  • درمان با دستان شفاگر
  • ما همه یک خانواده هستیم
  • از کلینیک ما رفتید، لبخند بزنید.
  • ما برای شما اینجا هستیم
  • سلامت شما، تخصص ماست.
  • معجزه اتفاق نمی‌افتد، ساخته می‌شود

تصور کنید این شعارها را روی کارت ویزیت یک دندانپزشک مطالعه می‌کنید. آیا به این نتیجه نمی‌رسید که دندانپزشک حرفه‌ای عمل می‌کند؟

شعارها می‌توانند روی ذهن مخاطب تاثیر بیشتری بگذارند و کوتاه و خلاصه او را به سمت کلینیک شما بکشانند.

طراحی شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی شامل چه مواردی است؟

طراحی شعارهای تبلیغاتی دندانپزشکی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1. تأکید بر بهترین خدمات دندانپزشکی: شعارها می‌توانند بهترین خدمات دندانپزشکی را تأکید کنند و اعتماد مراجعه‌کننده را جلب کنند.

2. تبلیغ درمان‌های خاص: اگر دندانپزشکی خاصی را ارائه می‌دهید، شعارهای تبلیغاتی ممکن است بر این نقطه تأکید کنند و به مزایای آن درمان خاص اشاره کنند.

3. تأکید بر آسودگی و راحتی: شعارهای تبلیغاتی ممکن است به آسودگی و راحتی انجام خدمات دندانپزشکی تاکید نماید.

4. پاسخگوئی سریع: اگر دارای سرعت بالا و صف انتظار نسبتاً کوتاه هستید، شعارهای تبلیغاتی ممکن است به پاسخگوئی سریع و همچنین زمان کوتاه انتظار صف اشاره کند.

5. تأکید بر بهداشت دهان و دندان: شعارهای تبلیغاتی ممکن است به اهمیت بهداشت دهان و دندان و نقش آن در حفظ سلامتی کلیه بدن اشاره کند.

6. تبلیغ خدمات زیبایی: اگر خدمات زیبایی مانند: کامپوزیت، بلیچینگ، لمینت و غیره را ارائه می‌دهید، شعارهای تبلیغاتی ممکن است بر جذابیت و زیبایی لبخندها تأکید کنند.

7. استفاده از عبارات قوی و جذاب: شعارهای قوی و جذاب معمولاً بر مخاطبان تأثیر بسزایی دارند. استفاده از عبارات قوی و جذاب در شعارهای تبلیغات دندانپزشکی نقش مؤثر در جذب مراجعین خواهد داشت.

 

حرف آخر
شرکت نگاه آرمانی ارائه دهنده خدمات بازاریابی و افزایش درآمد برای کلینیک های دندانپزشکی بر روی ساخت شعارهای تبلیغاتی تاکید زیادی دارد و در عین حال می‌تواند برترین شعارها را برای شما بسازد. کافیست با شماره تلفن 09124252124 تماس بگیرید.

سوالات متداول در حوزه شعار های تبلیغاتی دندانپزشکی

چرا به شعار تبلیغاتی برای کلینیک خود نیاز دارید؟

این شعارها می‌توانند در مدت زمان کوتاه‌تری نتیجه کمپین‌های تبلیغات را نشان دهند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند.

برای کلینیک دندانپزشکی باید از چه شعارهایی استفاده شود؟

شعارهای کوتاه، مختصر، جامع و گویای امتیازات و خدمات شما می‌تواند به شناخته‌تر شدنتان کمک زیادی کند.

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.