نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
روش های جدید برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه

روش های جدید برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه

به نظر شما بازاریابی آرایشگاه زنانه چقدر طول می‌کشد؟ بهترین روش های جدید برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه کدام است؟ با نگاه آرمانی همراه باشید.

فروش همیشه درآمدزا و سودآور است، اما مشخص نیست که در آینده مقدار آن افزایش یابد یا کمتر شود! در واقع در فروش تضمینی برای افزایش درآمد نیست. اما وقتی روی جذب مشتری و مارکتینگ سرمایه‌گذاری می‌کنید و به سراغ تیم‌های حرفه‌ای بازاریابی آرایشگاه زنانه می‌رود، حتما در این کار موفق می‌شوید و فروش شما درآینده افزایش می‌یابد. به عبارت ساده‌تر، فروش به سود لحظه‌ای فکر می‌کند اما مارکتینگ بر روی درآمد دائمی در دراز مدت متمرکز است.

بهترین روش برای بازاریابی آرایشگاه زنانه

برای اینکه یک سالن زیبایی زنانه به سر و سامان برسد و بتواند مشتری‌های زیادی را جذب کند، لازم است از تکنیک‌های جدید بازاریابی کمک بگیرد. برخی از جدیدترین روش‌های جذب مشتری در آرایشگاه زنانه عبارت است از:

ارائه تخفیف‌ برای بازگشت مشتری
اگر می‌خواهید مشتریان فعلی شما دوباره به آرایشگاه برگردند، باید به آن‌ها تخفیف ارجاع اختصاص دهید. این کار به معنای دادن پاداش کوچکی به مشتری است که دوباره به مشتری شما در آینده تبدیل شود. شما می‌توانید تخفیفات را در قالب ایمیل و یا یک کارت پستال کوچک به آن‌ها ارائه دهید. تخفیفات 10 یا 15 درصد برای بازگشت مجدد مشتریان قبلی در بسیاری از مواقع جواب می‌دهد.

تبلیغات براساس منطقه جغرافیایی
در شهرهای کوچک رفتن از یک منطقه به مناطق دیگر کار سختی نیست. اما برای شهرهای بزرگ که مشتری باید پشت ترافیک بماند و نمی‌خواهد وقت زیادی را صرف رفت و آمد کند، ترجیح می‌دهد نزدیک‌ترین آرایشگاه به محل کار یا زندگی خود را انتخاب کند. بنابراین می‌توانید با تبلیغات براساس منطقه جغرافیایی مشتریان جدیدی را پیدا کنید. یکی از این کارها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام است که موقعیت مکانی کاربران را نیز به شما نشان می‌دهد.

طراحی سایت
یکی دیگر از اقدامات مهم برای بازاریابی آرایشگاه زنانه طراحی وب سایت و کمک گرفتن از موتورهای جستجو است. کافیست طراحی سایت و بهینه‌سازی آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید تا بعد از این منتظر تبلیغات رایگان موتورهای جستجو برای سالن زیبایی خود بمانید. البته در این کار باید سئو لوکال (محلی) را هم رعایت کنید تا کاربرانی که به آرایشگاه شما نزدیک هستند، وارد وب سایت شوند.

اجازه رزرو آنلاین
اگر بتوانید در کنار فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت، یک اپلیکیشن حرفه‌ای هم طراحی کنید، کاربران می‌توانند از طریق این برنامه، نوبت آرایشگاه خود را رزرو کنند. در واقع علم بازاریابی آرایشگاه زنانه می‌گوید تا حد ممکن باید با شیوه‌های جدید خدمات خود را ارائه دهید. حتی از کسانی که به صورت حضوری و تلفنی درخواست رزرو نوبت را دارند، بخواهید وارد اپلیکیشن شوند و نوبت خود را رزرو کنند.

در اپلیکیشن این امکان برایتان مهیاست تا بتوانید خدمات خود را معرفی کنید. همچنین کاربر می‌تواند لیست قیمت‌ها را که به تازگی بروزرسانی شده است، مشاهده کند. خواندن نظرات سایر کاربران در اپلیکیشن و یا دیدن نمونه کارهای قبلی در برنامه را برای مشتریان خود امکان‌پذیر کنید تا از برنامه شما استقبال کنند.

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

 

شماره تماس برای مشاوره تلفنی

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه ( روش های جدید برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه ) می‌توانید با شماره تلفن 09124252124 تماس بگیرید.

 

شماره تماس: 26423195-021

نویسنده: دکتر مهدی صنم پور

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.