نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

درآمد تضمینی کلینیک زیبایی

با توجه به نیاز جامعه و تمایل افراد به زیباتر دیده شدن این روز ها کسب و کار آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی پر رونق است. پس چنانچه فردی قصد راه اندازی کلینیک زیبایی داشته باشد امری هوشمندانه می باشد. اما در این راه برای داشتن درآمدی تضمینی از کلینیک زیبایی رعایت یک سری نکات ضروری است. جهت آشنایی با این نکات با نگاه آرمانی همراه باشید.

میزان درآمد کلینیک زیبایی

درآمد خالص کلینیک های زیبایی زمانی قابل محاسبه است که اطلاعات تمامی هزینه های انجام شده با درآمدتان در دست باشد. در مجموع کسب درآمد از کلینیک های زیبایی کار دشواری نمی باشد به شرطی که اصول مشتری مداری و راه های افزایش جذب مشتری را بشناسید و آن ها را عملی کنید. در همین زمینه شما می توانید مقاله ی افزایش درآمد سالن های زیبایی را مطالعه کنید

هزینه راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی چقدر است؟

بدیهی است که از زمان انتخاب نام کلینیک زیبایی تا تعیین مکان آن مجبور به پرداخت هزینه در همه ی مراحل هستید. شما نیاز به یک پشتوانه دارید که این نیاز مالی را تامین کند. جهت پرداخت این هزینه ها می توانید از وام های بانکی استفاده کنید. در نظر داشته باشید حتما یک برنامه ریزی درست و اصولی جهت مدیریت هزینه ها انجام شود که در نهایت بتوانید به بیشترین میزان سوددهی برسید. مواردی که ممکن است در هنگام راه اندازی یک کلینیک زیبایی هزینه بر باشند را در ادامه لیست کرده ایم. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله ی  را در همین زمینه مطالعه کنید.

خرید یا اجاره مکان کلینیک زیبایی

قطعا اجاره یا خرید محلی که قرار است کلینیک شما در آنجا دایر شود، هزینه بر ترین قسمت احداث یک کلینیک زیبایی است. همچنین انتخاب مکان مناسب برای تاسیس کلینیک زیبایی یکی از کلیدی ترین نکاتی است باید برای افزایش درآمدتان به آن توجه کنید. با علم به این موضوع اطمینان خاطر داشته باشید هر مقدار در انتخاب مکان سالن زیبایی بیشتر هزینه کنید نهایتا این پول به جیب خودتان باز می گردد!

خرید یا اجاره تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز در سالن زیبایی

یکی از هزینه های اصلی در سالن های زیبایی خرید دستگاه ها و ابزارآلات مورد نیاز است. از آن جایی که تنوع این ابزار و دستگاه ها بسیار زیاد می باشد، با توجه به نیاز کلینیک زیبایی شما قطعا بازه ی قیمتی گسترده ای را باید برای این بخش در نظر بگیرید. این نکته نیز حائز اهمیت است که هر چقدر از ابزار و دستگاه های با کیفیت بیشتر ( که قطعا گران تر هستند ) استفاده کنید می توانید مدت زمان بیشتری از آن ها کار بکشید! در واقع عمر مفید ابزار با کیفیت قطعا بیشتر است.

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی

هزینه های جانبی مانند دکوراسیون داخلی درخور کلینیک زیبایی تان اجتناب ناپذیر است. اما به این مسئله از منظر سپرده گذاری بلند مدت نگاه کنید. چگونه؟!
اگر سالن زیبایی شما دکوراسیون دلنشین و به یاد ماندنی داشته باشد قطعا سبب جذب مشتری های بیشتری خواهد شد. در نتیجه هزینه ای که شما یک بار انجام داده اید؛ بارها برای شما آورده ی مالی به ارمغان خواهد آورد.

پرداخت حقوق کارکنان

در کلینیک زیبایی شما افراد زیادی مشغول به کار هستند و قطعا پرداخت حقوق این کارکنان از وظایف اصلی شما و جز هزینه های خالص کلینیک تان به شمار می آید. پیشنهاد ما به شما این است که دستمزد افرادی که برایتان کار می کنند را به موقع بپردازید و موجبات انگیزه ی آن ها برای ارائه ی خدمات به نحو احسن را فراهم کنید.

کلام آخر

اگر جهت کسب درآمد تضمینی از کلینیک زیبایی تان نیاز به مشاوره داریذ تیم فنی نگاه آرمانی در خدمت شماست!

از آنجایی که قیمت خدمات راه اندازی و احداث کلینیک های زیبایی و هزینه های جانبی آن در کشور متغیر است شما می توانید جهت تخمین هزینه های خود از متخصصان نگاه آرمانی که در زمینه ی خدمات برندینگ کلینیک های زیبایی و ارائه ی روش های افزایش مشتری آرایشگاه ها فعالند کمک بگیرید. همچنین  جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 26423195-021

صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی را دنبال کنید.

شماره تماس: 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.