نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

چگونه درآمد تضمینی برای کلینیک زیبایی داشته باشیم؟

به نظر شما چگونه می توانیم به درآمد تضمینی برای کلینیک زیبایی برسیم؟؟ آیا راه حلی مشخصی وجود دارد؟؟ آیا باید رویکردی تازه برای رسیدن به این مهم داشته باشیم!! با نگاه آرمانی همراه باشید تا به این سوال (چگونه درآمد تضمینی برای کلینیک زیبایی داشته باشیم؟ ) پاسخ ساده ای دریافت نمایید.

4 راه حل ساده که واقعا تاثیر شگرفی در افزایش درآمد برای کلینیک زیبایی شما خواهد بود : دکوراسیون داخلی شیک برای کلینیک و همچنین ایجاد انگیزه به پرسنل خود مجموعه از جمله پرداخت به موقع حقوق به آنها می باشد. همچنین از طراحی سایت و سئو نیز غاف نشوید

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی

هزینه های جانبی مانند دکوراسیون داخلی درخور کلینیک زیبایی تان اجتناب ناپذیر است. اما به این مسئله از منظر سپرده گذاری بلند مدت نگاه کنید. چگونه؟!

اگر سالن زیبایی شما دکوراسیون دلنشین و به یاد ماندنی داشته باشد قطعا سبب جذب مشتری های بیشتری خواهد شد. در نتیجه هزینه ای که شما یک بار انجام داده اید؛ بارها برای شما آورده ی مالی به ارمغان خواهد آورد.

پرداخت حقوق کارکنان

در کلینیک زیبایی شما افراد زیادی مشغول به کار هستند و قطعا پرداخت حقوق این کارکنان از وظایف اصلی شما و جز هزینه های خالص کلینیک تان به شمار می آید. پیشنهاد ما به شما این است که دستمزد افرادی که برایتان کار می کنند را به موقع بپردازید و موجبات انگیزه ی آن ها برای ارائه ی خدمات به نحو احسن را فراهم کنید.

طراحی سایت حرفه‌ای

یکی از جدیدترین و موثرترین ایده‌هایی برای جذب مشتری برای سالن زیبایی روش طراحی سایت است. همه کسب و کارها به سایت نیاز دارند، زیرا به آن‌ها اعتبار بیشتری می‌دهد. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی صفحه داشته باشید، اما وب سایت شکل حرفه‌ای‌تری دارد و به کسب و کارتان ارزش بیشتری می‌بخشد. بنابراین می‌توانید با کمترین هزینه و دردسر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای خود وب سایت طراحی کنید.

بهینه‌سازی و سئو سایت

بعد از طراحی سایت، باید برای ارتقا رتبه و رنک آن در موتورهای جستجو تلاش کنید. در واقع جذب مشتری برای سالن های زیبایی و کلینیک‌ها می‌تواند از این طریق انجام شود. اگر در شهر بزرگی مثل تهران، اصفهان، شیراز و … هستید و می‌خواهید از شهرستان‌های کوچکتر مشتری داشته باشید، خوب است در کنار سایت به SEO آن نیز فکر کنید. خدمات سئو سایت پزشکی با تیم دیجیتال مارکتینگ نگاه آرمانی.

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

 

شماره تماس: 26423195-021

 

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.