نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
بهترین روش تبلیغات دندانپزشکی زیبایی چیست؟

تبلیغات دندانپزشکی زیبایی

بازاریابی کلید موفقیت هر کسب و کاری است که مطب‌های دندانپزشکی زیبایی هم به آن نیاز دارند. ایده های تبلیغات می‌تواند یک کلینیک تازه کار را به یک مرکز ارائه خدمات حرفه‌ای تبدیل کند. برای رشد برند یک کلینیک، یک دندانپزشک باید 24 تا 50 بیمار جدید را در طی ماه ببینید تا بتواند حرفه و مهارت خود را به آن‌ها نشان دهد. اما همین جذب مشتری جدید، به تخصص در تبلیغات خلاقانه دندانپزشکی زیبایی نیاز دارد. اگر می‌خواهید بدانید برای این کار به چه چیزی نیاز دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

خدمات بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی زیبایی در تهران

همیشه انتخاب کلینیک دندانپزشکی برای بسیاری از بیماران کار راحتی نیست و روی این کار حساسیت زیادی دارند. در این بین مطب‌هایی نیز هستند که در کارشان حرفه‌ای عمل می‌کنند، اما دیده نشده‌اند. اگر شما هم یک دندانپزشک زیبایی هستید و می‌خواهید توسط بیماران و مراجعه‌کنندگان دیده شوید، این تکنیک‌ها را برای تبلیغات خود به کار گیرید:

خدمات بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی زیبایی در تهران

سیستم پاداش ارجاع بیمار

یکی از روشهای موثر در تبلیغات دندانپزشکی ارائه خدمات همراه با پاداش به بیمارانی است که باز هم به مطب برگردند. برای تبدیل شدن به یک مرکز معتبر دندانپزشکی باید 70 درصد از بیماران قبلی دوباره به مطب برگردند. برای اینکه دوباره آن‌ها را به کلینیک خود بیاورید، می‌توانید از برنامه پاداش ارجاع استفاده کنید.

به این صورت که به مشتریان قبلی خود تخفیفات یا محصولات دندانپزشکی ارزان قیمت بدهید. این برنامه می‌تواند بیماران قدیمی را دوباره به مطب برگرداند. با کارت‌های ارجاع هم می‌توانید بیماران قبلی خود را شناسایی و در زمان مراجعه دوباره به آن‌ها تخفیف دهید.

شناسایی مخاطبان هدف خود

زنان بیش از مردان مشتری کلینیک‌های دندانپزشکی زیبایی هستند و از این مراکز خدمات می‌گیرند. با این حال می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام متوجه شوید مخاطبان شما چه کسانی هستند و در چه رده سنی قرار می‌گیرند.

وقتی بدانید مخاطب هدف شما کیست و چه شرایط و موقعیتی دارد، برای تبلیغات ایده‌های موثرتری را به کار می‌گیرید. برای مثال اگر دختران جوان و مجرد بیشتر به خدمات دندانپزشکی زیبایی علاقه دارند، می‌توانید از طریق ارائه جوایز مخصوص این رده سنی، برای افزایش تعداد مشتریان خود اقدام کنید.

داشتن پرسنل خوش‌ برخورد با مشتریان

یکی دیگر از اقدامات و روشهای موثر در تبلیغات دندانپزشکی داشتن پرسنلی است که در رفتار با مشتریان با احتیاط رفتار می‌کنند. اگر منشی شما با مراجعه‌کنندگان بداخلاقی کند، احتمال بازگشت آن‌ها به کلینیک کاهش می‌یابد. حالا اگر این میان از خدمات شما هم راضی بوده باشد، ترجیح می‌دهد برای روبرو نشدن با منشی به کلینیک دیگری برود. سایر پرسنل حاضر در کلینیک دندانپزشکی زیبایی نیز باید رفتار احترام‌آمیزی با مراجعه‌کنندگان داشته باشند.

همچنین بدانید:

4 روش تبلیغات مطب دندانپزشکی

حضور در فضای اینترنت

یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات دندانپزشکی زیبایی حضور در دنیای اینترنت است. این مورد شامل طراحی سایت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات گسترده است. اگر می‌خواهید کلینیک شما در مناطق دیگر شهر و یا حتی در شهرهای دیگر دیده شود، باید وارد فضای اینترنت شود.

برای این کار باید یک سایت تخصصی طراحی کنید که در آن اطلاعات مفیدی را برای کاربران ارائه دهید. همچنین در قسمت دیگری از سایت در مورد تجارب و سوابق خود و بیماران قبلی صحبت کنید. گالری تصاویر از بیمارانی که درمان شده‌اند، می‌تواند بر روی کاربران تاثیر زیادی داشته باشد.

برای موفق شدن در وب سایت باید چند کار مفید انجام دهید:

  • سئو و بهینه سازی سایت را فراموش نکنید.
  • تولید محتوای گسترده مفید و حاوی اطلاعات برای کاربران را در برنامه خود قرار دهید.
  • با دریافت کمپین رپورتاژ، وضعیت وب سایت خود را بهبود دهید.

همچنین برای اینکه در فضای اینترنت به نحو احسن عمل کرده باشید، باید برای شبکه‌های اجتماعی مهم یک مدیر ماهر و حرفه‌ای انتخاب کنید.

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

حرف آخر

اگر به دنبال تبلیغات دندانپزشکی زیبایی هستید، هر یک از روش‌های گفته شده در این مطلب را اجرا کنید. خیلی زود شاهد رشد کلینیک خود و افزایش تعداد مشتریان خواهید. شرکت‌های ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی زیبایی در تهران می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.

سوالات متداول

بهترین روش تبلیغات دندانپزشکی زیبایی چیست؟

برای این کار باید از استخدام پرسنل خود شروع کنید و سپس به سراغ فعالیت در شبکه‌های مجازی و موتورهای جستجو بروید.

هزینه جذب مشتری بیشتر در کلینیک داندانپزشکی چقدر است؟

انجام تبلیغات به روش و همچنین میزان مهارت شرکت ارائه دهنده خدمات بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی زیبایی تهران بستگی دارد.

شماره تماس: 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.