نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

برندینگ کلینیک چیست؟

کلینیک ها از جمله ی مهم ترین و شلوغ ترین مراکز درمانی در سطح کشور های مختلف دنیا به شمار می روند که در این مراکز درمانی خدمات پزشکی و درمانی متعددی به بیماران ارائه می شود. در این میان هر کلینیک و یا مرکز درمانی که بتواند خود را در بین مردم یک شهر مطرح تر نشان دهد، بدیهی است که مشتریان و بیماران بیشتری نیز خواهد داشت. برندینگ کلینیک در واقع به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که صاحبان و مدیران کلینیک های خصوصی و دولتی برای افزایش تعداد مشتریان و طرفداران خود انجام می دهند. در سطح کشور شرکت های بسیاری در زمینه ی تبلیغات و بازاریابی برای برند شدن مراکز درمانی فعالیت می کنند. نگاه آرمانی، یکی از بهترین شرکت های ایرانی است که در این زمینه فعالیت می کند و از طرفداران بسیاری در سطح کشور برخوردار است. این شرکت از متخصصان و مشاوران خبره و کارآزموده ای در زمینه ی تبلیغات و برندینگ برخوردار می باشد که این موضوع باعث شده است تا تعداد طرفداران این سایت اینترنتی روز به روز در حال افزایش باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را برندینگ کلینیک چیست؟ آشنا کرده و درباره ی سایت و شرکت نگاه آرمانی توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

برندسازی کلینیک دندانپزشکی

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض شد، برندینگ و بازاریابی و تبلیغات برای مراکز درمانی به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد در افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مرکز درمانی مورد نظر به حساب می آید. در مورد کلینیک های دندانپزشکی نیز قضیه به همین ترتیب است. هر کلینیک دندانپزشکی که بتواند در زمینه ی بازاریابی و تبلیغات بهتر عمل کند، بدیهی است که مشتریان و طرفداران بیشتری خواهد داشت. در این زمینه شرکت و سایت اینترنتی نگاه آرمانی به عنوان بهترین مشاور عمل می کند و شما می توانید به کمک متخصصان و مشاوران این شرکت، اقدام به برندسازی برای کلینیک دندانپزشکی خود کنید.

راهکارهای جذب مشتری برای مطب دندانپزشکی

راهکار های مختلف و متعددی برای جذب مشتری برای مطب دندانپزشکی و به طور کلی کلینیک ها وجود دارد که در ادامه به چند مورد از این راهکار ها اشاره می کنیم:

  • یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهکار ها برای جذب مشتری، استفاده از پزشکان یا دندانپزشکان با سابقه و متبحر در کلینیک می باشد. هر چقدر که پزشکان یا دندانپزشکان یک مرکز درمانی یا یک کلینیک مشهور تر و متبحر تر باشند، بدیهی است که این قضیه برای برندینگ کلینیک مناسب تر خواهد بود و تاثیرات مثبتی بر روی تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک مورد نظر خواهد گذاشت.
  • نحوه رفتار کارکنان و کارمندان کلینیک با مشتریان، یکی دیگر از مواردی است که باید برای بالا بردن میزان رضایت مردم از کلینیک و همچنین برند سازی برای مرکز درمانی مورد نظر به آن توجه داشت. طبیعتا هر مرکز درمانی که کارمندان و کارکنان آن با مردم و مشتریان خوش رو تر باشند، مشتریان و طرفداران بیشتری در بین مردم خواهد داشت. لذا صاحبان مراکز درمانی و کلینیک ها باید این موضوع را همواره به کارکنان و کارمندان کلینیک و مرکز درمانی خود گوشزد کنند که با مردم خوش رو و مهربان رفتار کنند.
  • یکی دیگر از مهم ترین راهکار ها برای جذب مشتری، آسان بودن دسترسی به مرکز درمانی مورد نظر می باشد. بدیهی است هر مرکز درمانی و کلینیکی که در مرکز شهر واقع شده باشد، میزان دسترسی به آن راحت تر و آسان تر از مرکز درمانی می باشد که در حاشیه ی شهر واقع شده است. لذا در هنگام تاسیس کلینیک بایستی به مکان احداث کلینیک توجه نموده و مرکز درمانی را در جایی احداث کنید که دسترسی به آن برای مردم بسیار راحت و آسان باشد.
  • از جمله ی دیگر راهکار ها برای جذب مشتری، گستردگی پوشش خدمات درمانی توسط یک کلینیک خاص می باشد. هر کلینیک یا مرکز درمانی که بتواند خدمات گسترده تر و متنوع تری را به مردم ارائه کند، طبیعتا طرفداران و مشتریان بیشتری خواهد داشت.
  • یکی دیگر از مهم ترین راهکارهای جذب مشتری، سابقه ی خوب کلینیک درمانی می باشد. هر چقدر که کلینیک درمانی مورد نظر از سابقه ی بهتری برخوردار باشد و در بین مردم مشهور تر و معروف تر باشد، بدیهی است که مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت.

چگونه می توانیم برندینگ دندانپزشکی خود را مطرح کنیم؟

برای مطرح کردن برندینگ دندانپزشکی راه های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، استفاده از تبلیغات محیطی می باشد. نصب پوستر ها و اعلامیه ها در سطح شهر، هر چند که روشی قدیمی می باشد، اما کماکان به عنوان یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات شناخته می شود. بعلاوه تبلیغات از طریق فضای مجازی نیز یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین راه ها برای مطرح کردن برندینگ یک کلینیک دندانپزشکی می باشد.

 

همچنین بخوانید:

بازاریابی تجهیزات پزشکی

 

برندینگ دندانپزشکی خود را چگونه نام گذاری کنیم؟

نام گذاری درست کلینیک دندانپزشکی یکی دیگر از مهم ترین کار ها در زمینه ی برندینگ و مطرح کردن کلینیک های دندانپزشکی می باشد. در زمینه ی نام گذاری برند ها، مشاوران خبره و کارآزموده ای در سطح کشور فعالیت می کنند که پیشنهاد های بسیار خوب و مناسبی در ارتباط با نام گذاری برند ها می دهند. شرکت و سایت اینترنتی نگاه آرمانی یکی از بهترین شرکت ها و سایت های اینترنتی ایرانی است که با توجه به این که از مشاوران خبره و کارآزموده ای برخوردار است، می تواند به افراد در زمینه ی نام گذاری برند ها کمک بسیاری کند.

آیا می دانید:

برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی را دنبال کنید

سوالات رایج

  • یکی از بهترین شرکت ها و سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه ی ارائه مشاوره در خصوص برندینگ کلینیک  و مراکز درمانی کدام سایت می باشد؟

شرکت و سایت اینترنتی نگاه آرمانی، یکی از بهترین و معروف ترین شرکت ها و سایت های ایرانی در این زمینه می باشد.

  • راه ارتباطی با شرکت و سایت اینترنتی نگاه آرمانی از چه طریقی است؟

شما می توانید از طریق شماره تلفن 26705272-021 با مشاوران این شرکت ارتباط بگیرید و از نقطه نظر های آن ها در خصوص برندینگ کلینیک خود استفاده کنید.

شماره تماس برای مشاوره تلفنی : 26423195-021

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.