نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی
روش های بیشتر شدن مشتری آرایشگاه های زنانه

روش های بیشتر شدن مشتری آرایشگاه های زنانه

به نظر شما روش های بیشتر شدن مشتری آرایشگاه های زنانه چه مواردی می تواند باشد؟ آیا باید از تکنیک خاصی پیروی کرد!! با تیم هلدینگ نگاه آرمانی ، متولی و متخصص در برندینگ و افزایش فروش در سالن های زیبایی همراه باشید.

4 تکنیک موثر برای بیشتر شدن مشتری آرایشگاه های زنانه

یکی از روش‌های سنتی برای افزایش مشتریان بیشتر سالن‌های زیبایی، توصیه دهان به دهان و داشتن روابط نزدیک با مشتریان است. اما این روزها این تکنیک‌ها دیرتر به نتیجه می‌رسند و مشتریان دیگر مثل گذشته تصمیم نمی‌گیرند و انتخابشان با سرعت انجام نمی‌شود. با افزایش اطلاعات مشتریان آن‌ها در انتخاب بهترین آرایشگاه سخت‌گیرتر شده‌اند و به راحتی شما را برای انجام خدمات زیبایی انتخاب نمی‌کنند. مگر اینکه بهترین ترفند برای جذب مشتری آرایشگاه های زنانه را به کار بگیرید که عبارتند از:

انتخاب زمان مناسب تبلیغات
اگر قرار باشد یک تولیدکننده محصولات گرمایشی برای تبلیغات کار خود را آغاز کند، باید از اواسط تابستان به فکر بیفتد. در مورد سایر کسب و کارها و از جمله سالن‌های زیبایی هم همینطور است و باید قبل از اعیاد خاص و روزهایی که تعداد مشتریان بیش از حد می‌شود، در فکر تبلیغات گسترده باشید. یک ماه قبل از سال نو همیشه مشتریان این مراکز افزایش می‌یابد و بنابراین باید شما از حدود 4 یا 5 ماه قبل از اسفند تبلیغات خود را آغاز کنید.

انتخاب استراتژی های درست بازاریابی سالن
یکی دیگر از نکات مهم برای جذب مشتری آرایشگاه های زنانه توجه به اهداف و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) است که بدانید مشتریان از کسب و کارتان چه می‌خواهند و چه ایده‌های برای بازاریابی سالن کارساز است. آیا مشتریان شما بیشتر روی تعرفه خدمات تاکید دارند؟ آیا به کیفیت بیش از هزینه‌ها اهمیت می‌دهند؟

ایده‌های بازاریابی باید براساس خواست‌های مشتریان باشد. برای مثال وقتی آن‌ها روی قیمت بیش از کیفیت متمرکز هستند، باید در ایده‌های تبلیغاتی خود از کاهش قیمت‌ها و تخفیفات ویژه پرده بردارید.

ایده های خوب برای جذب مشتری برای آرایشگاه های زنانه

ایجاد برنامه‌های افزایش وفاداری مشتریان قبلی
یکی دیگر از راه‌هایی که از طریق آن می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید، اهمیت دادن به مشتریان وفادار و افزایش تعداد آن‌هاست. برای این کار می‌توانید با دادن پاداش و کد تخفیف به این افراد دوباره آن‌ها را به سالن برگردانید. مشتریان از احترامی که سالن برای آن‌ها قائل است، استقبال می‌کنند و حتی با توصیه آرایشگاه شما به اطرافیان می‌توانند آن‌ها را افزایش دهند.

استفاده از بازاریابی آنلاین
سرمایه‌گذاری در بخش بازاریابی آنلاین هم یکی دیگر از روش‌های موثر برای جذب مشتری آرایشگاه زنانه است. در این مورد سایت نگاه آرمانی تاکید دارد که باید در همه پلتفرم‌ها مثل اینستاگرام، تلگرام، پینترست و لینکدین به طور همزمان فعالیت داشته باشید. در عین حال اگر می‌خواهید پرستیز سالن زیبایی خود را نشان دهید یک اپلیکیشن هم طراحی کنید تا ارتباط مشتریان با شما راحت‌تر شود.

شماره تماس: 26423195-021

نویسنده: دکتر مهدی صنم پور

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.