نگاه آرمانی | برندینگ، مارکتینگ و بازاریابی خدمات درمانی

افزایش درآمد سالن های زیبایی

افزایش درآمد سالن های زیبایی

در دنیای امروز که زیباتر شدن بیشتر از همیشه برای مردم مهم و پررنگ شده است؛ کسانی که در این حرفه مشغولند می توانند؛ با استفاده از هوش و خلاقیت شان و به کار بستن یک سری تکنیک ها درآمد خود را بیش از پیش کنند. با نگاه آرمانی در موضوع ” افزایش درآمد سالن های زیبایی ” همراه باشید.

چگونه درآمد سالن زیبایی و آرایشگاه خود را افزایش دهیم؟

روش های متعددی برای افزایش تعداد مشتری و به تبع آن افزایش درآمد شما از سالن زیبایی تان وجود دارد. در اینجا به ذکر چند مورد از این تکنیک ها می پردازیم

ضمنا از شما دعوت می کنیم به مطالعه ی مقاله ی تبلیغات کلینیک زیبایی

 

1) اسم سالن

یکی از فاکتورهای مهم برای به یاد ماندنی کردن سالن شما در ذهن افراد اسم آن است. اگر هنوز سالن تان را تاسیس نکرده اید در انتخاب اسم آن با دقت و خلاقیت عمل کنید. اسمی را برگزینید که نه خیلی آسان و نه خیلی سخت باشد. در عین حال جذاب باشد.

2) مکان سالن

تا آن جا که ممکن است مکان سالن در مناطقی که دسترسی با ماشین و وسایل نقلیه ی عمومی راحت تر است؛ انتخاب شود. اگر پارکینگی به سالن خود اختصاص دهید بسیار بهتر است. ساختمانی را انتخاب کنید که پنجره داشته و دلباز باشد.

3) دکوراسیون سالن

از رنگ های جذاب برای مبلمان، دیوارها و ابزار سالن استفاده کنید. سعی کنید یک طیف رنگی را انتخاب کرده و همه چیز را در همان زمینه انتخاب کنید. اینگونه سالن شما ترکیب رنگ خاص خودش را دارد! و این امر شما را به یادماندنی می کند.

4) نظافت

نظافت سالن و کارکنان سالن از مهم ترین اعمالی ست که باید انجام شود. سالن شما باید جوری باشد که مشتری پس از ترک آن افراد دیگری را نیز با خود بیاورد.

 

آدرس صفحه ی رسمی اینستاگرام نگاه آرمانی

5) کارکنان سالن

جدای از اینکه باید از افراد مجرب در سالن خود بهره بگیرد؛ باید توجه داشته باشید که همه ی کارکنان خوش برخورد، وقت شناس و با ظاهری آراسته در سالن حضور یابند. برای مثال اگر مسئول لاین رنگ و موی شما فردی با موهای نامرتب و سوخته باشد هرگز اعتماد مشتری را جلب نخواهد کرد.

6) محیط دلپسند

در آرایشگاه خود فضای با آرامش و جذابی ایجاد کنید. مثلا از خوش بو کننده های هوا استفاده کنید. هر روز گل طبیعی بخرید و آن ها را در جای جای سالن خود تعبیه کنید. صندلی های راحت انتخاب کنید که در زمان انتظار مشتری ها اذیت نشوند. حتما بروشور و مجله های دنیای زیبایی و مد را در محیط سالن نگهداری کنید.

7) سایت یا پیج اینستاگرام

برای سالن خود سایتی طراحی کنید یا اکانت اینستاگرام بسازید و در آن هنر خود را به نمایش بگذارید. این کار نه تنها باعث جذب مشتری می شود از جنبه ی اعتماد سازی نیز می توانید روی آن حساب باز کنید.

8) هنرمندان و افراد معروف

از افراد مشهور و دوست داشتنی شهر خود دعوت کنید و به آن ها خدمات زیبایی ارائه دهید. این کار سبب جلب اعتماد و کسب شهرت برای سالن شما می شود.

 

[aparat id=’bBS0H’]

 

9) قیمت گذاری معقول

هزینه ی خدمات زیبایی تان نه خیلی پایین باشد که افراد بنا را بر بی کیفیت بودن محصولات و خدمات بگذارند و نه آن قدر زیاد که مشتری ها را فراری دهد.

10) تخفیف و هدیه

بسته های ویژه ی تخفیف برای مناسبت های مرتبط می تواند برای مشتری ها دلنشین باشد. مثلا تخفیفات ویژه ی روز دختر یا روز مادر ایده ی خوبی می تواند باشد.

ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه

هر چه خلاق تر باشید می توانید ایده های بهتری برای افزایش رونق چرخ اقتصادی سالن خود ارائه دهید. جهت دریافت مشاوره در زمینه ی برندینگ کلینیک های زیبایی با نگاه آرمانی در ارتباط باشید. شماره تماس : 26423195-021

 

شماره تماس: 26423195-021

 

دکتر مهدی صنم پور، متخصص مارکتینگ و برندینگ

مطالب پیشنهادی

نگاه آرمانی
انتشار در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب :

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.